اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری مطرح کرد

بزرگ ترین چالش ورزش گیلان فقدان زیرساخت های مناسب است/ هیئت ها، موتور محرکه ورزش های قهرمانی

بزرگ ترین چالش ورزش گیلان فقدان زیرساخت های مناسب است/ هیئت ها، موتور محرکه ورزش های قهرمانی
“جهانبخش آرمان”مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گفت: عمده چالش امروز ورزش استان، زیرساخت های ورزشی است و بهبود این اوضاع نیاز به تلاش شبانه روزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی “جهانبخش آرمان” مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به چالش ها و فرصت های ورزشی استان گیلان، اظهار کرد: عمده چالش امروز ورزش استان، زیرساخت های ورزشی است که با تلاش مسئولان استانی و کشوری به مراحلی از پیشرفت رسیده اما این کافی نیست و بهبود این اوضاع نیاز به تلاش شبانه روزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,
 
,
وی با اشاره به مسائل حوزه زیرساختی ورزش استان، تصریح کرد: استان گیلان تا امروز فاقد یک ورزشگاه استاندارد و مورد تایید سازمان لیگ و فدراسیون در تمام رشته ها است.
,
 
,
هیئت ها، موتور محرکه ورزش های قهرمانی
, هیئت ها، موتور محرکه ورزش های قهرمانی,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اهمیت فعالیت هیئت های منتصب به اداره کل ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: موتور محرکه ورزش های قهرمانی، هیئت ها است که اگر فاقد برنامه منظم و تقویم روزانه در طول سال باشد و روزمره سپری شود هیئت مورد نظر توفیقی نخواهد داشت.
,
 
,
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: ملاک ارزیابی هیئت ها در حوزه آموزش، برگزاری لیگ منظم در سطوح و رده های سنی مختلف، برگزاری کلاس های توجیهی مربی و بازیکن در هر رشته و ارتقای سطح آنان است در واقع تا زمانی که هیئت ها به پویایی و تحرک و برنامه محوری نرسند راه به جایی نمی بریم.
,
 
,
آرمان با اشاره به باشگاه های پرطرفدار استان در رشته های مختلف بیان کرد: فوتبال از لحاظ هواداری از باقی هیئت ها مقدم تر است.
,
 
,
وی با بیان اینکه شرایط تیم فوتبال ملوان نسبت به تیم های دیگر بهتر است، گفت: برای صعود نیاز به تامین زیرساخت ها است.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: هر چهار پروژکتور ورزشگاه تختی بندر انزلی که استاندارد نبود با طول ۳۰ متر تعویض شد. صندلی تماشاگران و چمن ورزشگاه نیز در آستانه بهره برداری است.
,
 
,
وی ادامه داد: زمانی که بنده این مسئولیت را تحویل گرفتم تیم ملوان در زمین سردار جنگل بازی می کرد. فدراسیون برای میزبانی به ما فرصت داد تا نور ورزشگاه اصلاح شود. در ورزشگاه های وحدت آستارا و پوریای ولی تالش، رختکن، گرانول و نور ورزشگاه تکمیل شد.
,
 
,
آرمان افزود: قدیمی ترین مورد، وضعیت ورزشگاه عضدی رشت است که با درخواست دو باشگاه پرطرفدار سپیدرود و داماش به مدرن ترین چمن طبیعی مجهز می شود و تصمیم برای این موضوع امروز نهایی شد.
,
 
,
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به مشاهدات زیرساخت های ورزشگاه های کشور به جز خراسان جنوبی و ایلام خاطرنشان کرد: برخی استان ها صنعتی هستند ولی خداوند پتانسیل، ظرفیت و هوش به جوانان گیلان عطا کرده که امروز قهرمانان و ورزشکاران استان با کمترین امکانات بالاترین مقام را کسب می کنند.
,
 
,
کسب مقام توسط جوانان ورزشکار مایه سرمایه اجتماعی استان است
, کسب مقام توسط جوانان ورزشکار مایه سرمایه اجتماعی استان است,
 
,
وی تصریح کرد: نباید بین فاصله ی کسب عنوان توسط یک ورزشکار تا تجلیل از وی وقفه بیفتد و از شهرداران و مجموعه همکاران انتظار می رود که بی تفاوت نباشند وقتی مقامی کسب می شود مایه سرمایه اجتماعی استان و الگوی اخلاقی رفتاری نونهالان و جوانان است که باید مورد تقدیر قرار بگیرد.
,
 
,
آرمان با اشاره به بازدید از اماکن ورزشی استیجاری شهرستان ها گفت: برخی از این اماکن به خوبی مدیریت شده بودند اما برخی رها شده بود که مدیریت های خوب مورد تشویق قرار گرفتند.
,
 
,
ارتقا امور بانوان ورزش و جوانان گیلان به معاونت بانوان
, ارتقا امور بانوان ورزش و جوانان گیلان به معاونت بانوان,
 
,
وی در ادامه با اشاره به ورزش بانوان اظهار کرد: امور بانوان به معاونت بانوان ارتقا می یابد و برنامه های خوبی پیش بینی شده است مثل تجهیز سالن های حجاب در شفت و آستانه اشرفیه که برای هرکدام حدود ۵۰ میلیون هزینه تجهیز برآورد شده است./ انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه