اخبار داغ

مطالبه مردمی:

مشکلات آنتن دهی تلفن همراه این بار در "کوه گل" سی سخت/شهروندان: آنتن دهی کوه گل مناسب نیست

مشکلات آنتن دهی تلفن همراه این بار در "کوه گل" سی سخت/شهروندان: آنتن دهی کوه گل مناسب نیست
تعدادی از شهروندان در شهر سی سخت خواستار رفع مشکلات آنتن دهی در منطقه گردشگری کوه گل این شهر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تلفن همراه یکی از ابزارهای اصلی انسان امروزی است و بسیاری از روابط ما به این ابزار مهم وابسته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

همه برنامه های بانکی، شبکه های اجتماعی، برنامه های آموزشی ، بازی ها و سرگرمی ها و بسیاری از فعالیت های روزانه ما به دستگاه های تلفن همراه بستگی دارد.

,

در دنیای تکنولوژی امروز کمترین راه ارتباطی از طریق تلفن همراه است و باید برای شهروندان در زمینه های مختلف قابل دسترسی باشد.

,

در شرایطی که آنتن دهی تلفن همراه یکی از ابتدایی ترین راه ها برای دسترسی به ارتباط آسان است اما در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد همچنان مشکلات در حوزه آنتن دهی تلفن همراه وجود دارد.

,

در همین رابطه شهروندان در شهر سی سخت با بیان اینکه آنتن دهی تلفن همراه در منطقه گردشگری کوه گل  سی سخت مناسب نیست، عنوان داشتند: در ساعات گذشته خانواده بیماری در این منطقه گردشگری نیاز به خدمات فوری اورژانس داشت اما برقراری ارتباط با اورژانس به دلیل مشکلات آنتن دهی با مشکل مواجه شد.

,

این شهروندان در ادامه عنوان کردند: گردشگران زیادی در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت حضور پیدا می کنند و از مشکلات آنتن دهی در این منطقه گلایه داشته و خواستار حل  آن شدند.

,

گفتنی است شهر توریستی سی سخت  و  مناطق گردشگری آن در ایام مختلف سال پذیرای گردشگران از نقاط مختلف کشور است  و باید دسترسی به آنتن دهی تلفن همراه در این نقاط گردشگری فراهم باشد.

,

در همین رابطه مدیر کل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: در مناطق شهری حوزه آنتن دهی آن بر عهده مخابرات است و  آنتن دهی نقاطی مانند کوه گل بر عهده اداره کل فناوری ارتباطات و اطلاعات و دولت است.

,

پیگیری مشکلات اینترنت در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت به علت عدم پاسخگویی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بی نتیجه ماند تا همچنان گلایه ها از مشکلات آنتن دهی در کوه گل سی سخت ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه