اخبار داغ

بیانیه دادن حق طبیعی باشگاه‌هاست و اعتراض هم همیشه به داور وجود داشته؛

داوری: تکلیف سرمربی تیم ملی بسکتبال را تا هفته آینده مشخص می‌کنیم/ بابت بی‌نظمی‌های فینال لیگ برتر عذرخواهی می‌کنم

داوری: تکلیف سرمربی تیم ملی بسکتبال را تا هفته آینده مشخص می‌کنیم/ بابت بی‌نظمی‌های فینال لیگ برتر عذرخواهی می‌کنم
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بیانیه دادن حق طبیعی باشگاه‌هاست و اعتراض هم همیشه به داور وجود داشته اما خوش‌بختانه در نیمه نهایی فینال کمترین بحث در مورد داوری وجود داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال پیرامون حضورش در این فدراسیون به‌عنوان یک فرد ورزشی اظهار داشت: علاوه بر این که در رده‌های مختلف تیم‌های ملی حضور داشتم، به عنوان رئیس هیات هم سابقه کار دارم و قطعا به شرایط بسکتبال کشور واقف‌تر هستم و اهداف بسکتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی می‌شناسم. مهدی کامرانی افتخاری برای بسکتبال ایران است و ما دوست داشتیم که از پتانسیل او استفاده کنیم که این بازیکن هم قبول زحمت کرد.

,

وی درباره فینال لیگ برتر بیان داشت: به نظر من در اصل برنده این جدال تماشاگران دو تیم بودند که خیلی در برگزاری بازی کمک کردند. هر ۴ تیمی که به نیمه نهایی رسیده بودند، شایستگی قهرمانی داشتند، اما درنهایت یک تیم قهرمان می‌شود. یکی از مباحث ما در طی روزهای گذشته همین برگزاری جشن پایانی لیگ بود؛ قطعا مشکلاتی وجود داشت که باید برای آینده برطرف شود.

,

داوری در ادامه عنوان داشت: بیانیه دادن حق طبیعی باشگاه‌هاست و اعتراض هم همیشه به داور وجود داشته اما خوش‌بختانه در نیمه نهایی فینال کمترین بحث در مورد داوری وجود داشت. قطعا قضاوت‌ها بدون اشتباه نبود اما خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر تعمدی از سوی هیچ یک از داوران وجود نداشت.

,

او در مورد پروتکل‌های تماشاگران تأکید داشت: برای حضور تماشاگران یک سری پروتکل‌ها وجود داشت؛ یکی از آن‌ها ثبت نام در سامانه ملی بسکتبال بود که تماشاگران باید مشخصات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ قبل از ورود به سالن ثبت می‌کردند که هواداران ذوب آهن در مسابقه قبلی این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام نداده بودند،‌ اما در بازی چهارم ثبت نامشان انجام شد. اگر دیر وارد سالن شدند فقط به همین خاطر بود و هیچ گونه کوتاهی از سوی فدراسیون وجود نداشته. در مجموع اگر بی‌نظمی وجود داشته از جامعه بسکتبال عذرخواهی می‌‌کنم.

,

رئیس فدراسیون بسکتبال در رابطه با علت عدم تعیین دبیر این فدراسیون تصریح داشت: در این مدت فشار کاری روی خود من زیاد بوده، چرا که تغییر و تحولاتی در بحث کمیته‌ها وجود داشت که باید انجام می‌دادیم. من ترجیح می‌دهم در آرامش دبیر را‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کنم و حتما تا آخر ماه این اتفاق خواهد افتاد.

,
وی در پایان گفت‌وگو با رادیو تهران پیرامون شرایط نیمکت تیم ملی گفت: در مورد سرمربی تیم ملی جلساتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم و نفراتی برای هدایت تیم ملی مطرح هستند. به غیر از مصطفی هاشمی چند گزینه دیگر وجود دارند و ما سعی می‌کنیم تا اوایل هفته آینده تکلیف را‌‌‌‌‌‌‌‌ مشخص کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه