اخبار داغ

سریال رمضانی شبکه ۲ زیر ذره بین:

"از سرنوشت"، تنها سریالی که به شعار سال می پردازد/ استقبال بی نظیر مخاطبان از تولیداتی با رویکرد جوانان و اشتغالزایی

"از سرنوشت"، تنها سریالی که به شعار سال می پردازد/ استقبال بی نظیر مخاطبان از تولیداتی با رویکرد جوانان و اشتغالزایی
مجتبی محمدی گفت: از سرنوشت، اولین سریالی است که در زمینه شعار سال ورود پیدا کرده و جمعی از جوانان در این سریال توانسته ای قطعه ای حیاتی برای دستگاه ام آر آی تولید کنند که تاکنون برای تهیه آن به خارج وابسته بودیم و در این مسیر دچار چالش هایی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی محمدی تحلیلگر رسانه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: سریال رمضانی "از سرنوشت" با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و یکی از عمده ترین دلایل آن توجه به پتانسیل جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: از سرنوشت، اولین سریالی است که در زمینه شعار سال ورود پیدا کرده و جمعی از جوانان در این سریال توانسته ای قطعه ای حیاتی برای دستگاه ام آر آی تولید کنند که تاکنون برای تهیه آن به خارج وابسته بودیم و در این مسیر دچار چالش هایی می شوند.
,
 
,
, ,
محمدی افزود: یکی از عمده ترین مشکلات شرکت های دانش بنیان همین موضوعی است که در سریال به آن پرداخته شده است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: متاسفانه در سایه غفلت مسئولین، یکی از دغدغه های شرکت های دانش بنیان عدم توزیع خروجی محصولاتشان به جامعه هدف است و برای فروش تولیدات در کشور با مشکل مواجه هستند.
,
 
,
, ,
وی گفت: سریال از سرنوشت، روایتگر یک شرکت دانش بنیان و مشکلاتی است که جوانان شاغل در این شرکت با آن دست و پنجه نرم می کنند و برای اثبات خود به آب و آتش می زنند.
,
 
,
محمدی ادامه داد: این سریال توانسته تعادلی میان ذائقه مخاطب و عنصر جذابیت و نوآوری ایجاد کند.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: در این سریال با کودکانی مواجه هستیم که در پرورشگاه بزرگ شده اند و حالا باید خود، شرنوشت خود را بدون هیچ حمایت و پشتوانه ای در دست گیرند.
,
 
,
وی افزود: این جوانان در یک دو راهی ای قرار می گیرند که جامعه به راحتی این جوانان بی نام و بدون پشتوانه را نمی پذیرند و از طرفی دیگر درگیر داستان و زندگی شخصی خود نیز می شوند.
,
 
,
, ,
, ,
 
,
محمدی با بیان اینکه رفاقت گرم و صمیمی دو شخصیت اصلی داستان برای مخاطب بسیار جذاب است، بیان کرد: این رفاقت ها در سختی ها و مشکلات زندگی راهگشاست.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: کارگردان به خوبی توانسته به مشکلات جوانان در حوزه اشتغال و ازدواج بپردازد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: کشش داستانی سریال، مخاطب را جذب می کند و در فراز و نشیب ها وی را با خود همراه نموده و روشن و گیراست.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه