اخبار داغ

اسماعیل هنیه:

پاسداری از مسجد الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر ختم می شود

پاسداری از مسجد الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر ختم می شود
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی در یک گستره زمانی و مکانی نامحدود ادامه دارد، گفت: پاسداری ملت فلسطین از مسجد الاقصی به زوال و نابودی رژیم اشغالگر می انجامد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری شهاب، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به تعرض امروز صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی گفت: آنچه امروز در مسجد الاقصی رخ داد، تأیید می‌کند که نبرد و مبارزه ما با دشمن وابسته به یک رویداد نیست، بلکه نبردی با گستردگی زمانی و مکانی در سرزمین فلسطین است و ما در هر حادثه‌ای که به وقوع می‌پیوندد، از ابزارها و وسایل مخصوص آن برای دفع تهاجم و محافظت از هویت استفاده می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
هنیه در ادامه افزود: هدف کنونی ما خنثی کردن تلاش صهیونیست‌ها برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی مبارک است و مردم فلسطین ما قادر به این کار هستند. اعتکاف ملت فلسطین در مسجد الاقصی و پاسداری از آنکه از حمایت مقاومت برخوردار است، اقدامی چالش طلبانه و شجاعانه برای ایجاد یک تغییر سرنوشت ساز و اساسی است که به نابودی رژیم اشغالگر در قدس و سرزمین فلسطین منجر خواهد شد.
,
 
,
رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: به همه مردان و زنان فلسطینی که در مسجد الاقصی اعتکاف کردند و با نمازها و تکبیرهای خود اسلامی بودن مسجد الاقصی را تثبیت کردند، درود می‌فرستیم چرا که مسجد الاقصی همچنان گواه یکی از بزرگترین معجزه‌های تاریخ اسلام است. قدس پایان مسیر اسرا (شب روی) و آغاز مسیر معراج و محل حضور همه پیامبران و اقامه نماز آنها به امامت پیامبر (ص) بوده است.
,
انتهای پیام؛ 
,
 
,
 
,
 
,
     
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه