اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی
هوشنگ جمشیدی گفت: ایستگاه سلامت و میز خدمت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی همزمان با نماز جمعه روز 16 اردیبهشت ماه در مصلای شهرکرد برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز هفته بسیج سازندگی از 17 اردیبهشت ماه جاری، گفت: این هفته به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و تا 23 اردیبهشت ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان از برپایی ایستگاه سلامت به همین مناسبت در روز 16 اردیبهشت خبر داد و افزود: ایستگاه سلامت از ساعت 10 صبح روز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برپا شده و تا ساعت 15 بعدازظهر ادامه دارد.

فولادی سنجش سلامت نمازگزاران، تب سنجی، تست قند خون، اندازه گیری فشار خون، ویزیت و معاینه رایگان، آموزش سبک زندگی سالم و تشویق به واکسیناسیون کرونا را از خدمات ایستگاه سلامت برشمرد که به همت بسیج جامعه پزشکی برپا می شود.

وی برپایی میز خدمت را از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی دانست و اظهار کرد: در همین راستا به همت بسیج کارمندان سپاه استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی استان با برپایی میز خدمت پاسخگوی نمازگزاران جمعه روز 16 اردیبهشت در مصلای شهرکرد هستند.

وی از تشریح خدمات سازمان بسیج سازندگی استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز 16 اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: همزمان در مراکز شهرستان ها نیز فرماندهان نواحی مقاومت بسیج خدمات این سازمان را برای عموم مردم تشریح می کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی بسیج حقوقدانان نیز در روز 16 اردیبهشت میزبان نمازگزاران جمعه و پاسخگویی به سوالات حقوقی و مشاوره حقوقی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد است

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه