اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

دولت برای مهار گرانی و تورم ناشی از حذف ارز ترجیحی برنامه داشته باشد

دولت برای مهار گرانی و تورم ناشی از حذف ارز ترجیحی برنامه داشته باشد
نماینده مردم میاندوآب در مجلس در شورای اسلامی گفت: مسئولان و تیم اقتصادی دولت که فعالانه این موضوع را دنبال می کنند باید به صورت جدی، برنامه محکمی برای مهار تورم و گرانی به خصوص در دهک های پایین جامعه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: دلیل اینکه مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۱ ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف نکرد این بود که تصور و استنباط و برداشت های کارشناسان اقتصادی، اجتماعی و مرکز پژوهش های مجلس این بود که احتمال افزایش تورم در تمام سطوح جامعه وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس در شورای اسلامی افزود: مجلس در این راستا از دولت خواست تا به صورت مکتوب برنامه خود را در صورت حذف ارز ترجیحی برای مهار تورم به مجلس ارائه دهد.

,

وی گفت:در نهایت پس از بحث های کارشناسی و نظرات مخالفین و موافقین، مجلس تصمیم گرفت تا ارز ۴۲۰۰ تومانی در لایحه بودجه باقی بماند.

,

عیسی زاده تصریح کرد: اگر دولت امروز قصد حذف ارز ترجیحی را دارد که فساد زا است، باید بسته پیشنهادی خود برای مهار تورم و کاهش گرانی را به مجلس ارائه داده و مجلس نیزدر این رابطه اقدامات کارشناسی را انجام دهد.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس در شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اقدام به صورت روانی نیز اثرگذار خواهد بود، اظهار کرد: حتی امروز که ارز ترجیحی به صورت کامل حذف نشده، تاثیرگذار بوده است.

,

وی گفت: مسئولان و تیم اقتصادی دولت که فعالانه این موضوع را دنبال می کنند باید به صورت جدی، برنامه محکمی برای مهار تورم و گرانی به خصوص در دهک های پایین جامعه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه