اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در سراسر استان اردبیل برگزار می شود/ توزیع ۱۵۱ میلیاردی کمک های مومنانه به خانواده های کم برخوردار

اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در سراسر استان  اردبیل برگزار می شود/ توزیع ۱۵۱ میلیاردی کمک های مومنانه به خانواده های کم برخوردار
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیح سازندگی از بدو تاسیس تاکنون در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، خدمات رسانی و کمک مومنانه در کنار مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، ضمن گرامیداشت دهه بسیج سازندگی به تشریح برنامه های بسیج سازندگی پرداخت و گفت: 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی با تدابیر حکمیانه و هوشمندانه رهبر معظم  انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,
وی به ایام کرونا و کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت:جهادگران بسیجی در کنار محرومیت زدایی و کمک به پیشرفت و ابادانی استان در ایام کرونا با کمک خیرین و نیکوکاران بالغ بر ۱۵۱ میلیارد تومان کمک های مردمی را بین اقشار اسیب دیده از کرونا و مردم کم برخوردار توزیع کرده و این کار همچنان ادامه دارد.
,
 
,
سردارمحمدی اصل در ادامه سخنان خود به دفاع مقدس و سالهای حماسه افرینی رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: ۳۰ شهید جهادگر تحت عنوان سنگرسازان بی سنگر از دارالارشاد اردبیل تقدین انقلاب اسلامی شده است.
,
 
,
وی در ادامه سخنان خود از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در اردبیل خبرداد و گفت: این رزمایش ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور نمایندگان ۴۵۰ گروه جهادی، اقشار مختلف بسیج و بسیجیان ناحیه اردبیل و جمعی از مسئولان عالی رتبه استان با رمز یا فاطمه الزهرا(س) در محل سالن شهید آسمانی محموعه ورزشی تختی اردبیل آغاز خواهد شد.
,
 
,
 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل هدف از این رزمایش را  بسیج کردن احاد جامعه برای تحقق عدالت و نمایش توانمندی های گروه های جهادی برای محرومیت زدایی و کمک به دولتمردان عنوان کرد و گفت: بسیح سازندگی از بدو تاسیس تاکنون در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، خدمات رسانی و کمک مومنانه در کنار مردم است.
,
 
,
وی از ویزیت رایگان مردم در مناطق کم برخوردار طی دهه بسیج سازندگی در سراسر استان اردبیل خبرداد و گفت: اعزام  اکیپ های پزشکی و دامپزشکی به روستاهای کم برخوردار نیز از جمله برنامه های مهم و محوری دهه بسیج سازندگی است.
,
 
,
سردار محمدی اصل از اجرای طرح همگام با کشاورزی و مشاوره به کشاورزان در دهه بسیج سازندگی در سراسر استان خبرداد و گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در مناطق محروم، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، ارائه خدمات آموزشی، حقوقی و مشاوره و تداوم  توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه بسیج سازندگی است.
,
 
,
وی از بهره برداری از ۹۰ واحد مسکونی ویژه خانواده های کم برخوردار خبرداد و گفت: درصدد هستیم با همکاری اداره آب و فاضلاب در  نهضت آبرسانی  ۴۵۴ روستا در مناطق محروم را از نعمت آب پایدار بر خوردار کنیم.
,
 
,
 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در روزهای یکشنبه و دوشنبه در ۱۱ شهر استان برگزار  خواهد شد.
,
 
,
وی خدمت بی منت بسیج به کشور و آحاد مردم را یادآور شد و گفت: بسیج مجموعه ای برآمده از آحاد مردم و همانگونه که در ۴۳ سال گذشته عملا نشان داده است، در همه صحنه ها و عرصه ها در کنار مردم بوده و به آحاد مردم خدمت رسانی میکند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه