اخبار داغ

اصفهانی ها بر فراز بازی دراز/ اعزام اولین کاروان اصفهان به راهیان نور غرب

اصفهانی ها بر فراز بازی دراز/ اعزام اولین کاروان اصفهان به راهیان نور غرب
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بیش از 200 نفر از خادمین شهدای خواهر و برادر استان اصفهان برای صعود به ارتفاعات منطقه عملیاتی بازی دراز به استان کرمانشاه اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عباس محمدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال 1360 و در بحبوحه جنگ تحمیلی یک عملیات مشترکی توسط سپاه و ارتش برای بازپس‌گیری منطقه کوهستانی «بازی دراز» از چنگال رژیم بعث عراق انجام شد، گفت: این منطقه کوهستانی در شهر سرپل ذهاب واقع شده و به دشت ذهاب مشرف است و به واسطه سختی عملیات و صعب العبور بودن این منطقه، بسیاری از رزمندگان برای بازپس‌گیری این منطقه به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: همه ساله در ایام سالروز عملیات بازی دراز، کاروان های راهیان نور سراسر کشور برای صعود به ارتفاعات این منطقه کوهستانی به سرپل ذهاب اعزام می شوند و مسیر 5 کیلومتری این منطقه را به صورت پیاده طی می کنند و در بالای ارتفاعات نیز مراسم گرامیداشتی برگزار می شود.

,

وی افزود: حدود 20 سال است که این برنامه اجرا می شود و هر سال با شور و شوق و حرارت بیشتری دنبال می شود، امسال هم پس از گذشت دو سال کرونایی، با حضور بیش از 30 هزار نفر از سراسر کشور صعود به ارتفاعات بازی دراز صبح روز گذشته (جمعه 16 اردیبهشت) انجام شد.

,

سرهنگ محمدی با بیان اینکه 4 دستگاه اتوبوس از استان اصفهان برای صعود به ارتفاعات بازی دراز اعزام شدند، عنوان کرد: بیش از 200 نفر از خادمین شهدای خواهر و برادر استان اصفهان به استان کرمانشاه اعزام شدند و در مراسمات مربوطه شرکت کردند.

,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان گفت: همچنین آئین افتتاح راهیان نور غرب کشور هم امروز انجام شد و اولین کاروان استان اصفهان با 3 دستگاه اتوبوس که مربوط به شرکت ذوب آهن است، امروز (شنبه 17 اردیبهشت) به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می شوند.

,

وی با بیان اینکه آمادگی اعزام بیش از 10 هزار زائر از استان اصفهان به مناطق عملیاتی غرب کشور فراهم است، تصریح کرد: از ابتدای تیرماه کاروان های مردمی استان به کردستان اعزام خواهند شد.

,

سرهنگ محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 5 هزار و 700 نفر از رزمندگان استان اصفهان در غرب کشور و در منطقه کردستان به شهادت رسیده اند و جا دارد که راهیان نور غرب هم مانند راهیان نور جنوب، باشکوه برگزار شود و مردم با سیره، راه و مظلومیت شهدای کردستان بیشتر آشنا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه