اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در کرمانشاه برگزار می‌شود/ از اجرای۶۳ پروژه آبرسانی تا ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در کرمانشاه برگزار می‌شود/ از اجرای۶۳ پروژه آبرسانی تا ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی
سعید بهشتی راد گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در قالب یک هزار و ۸۵۱ گروه جهادی استان و با حضور جهادگران بسیجی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در قالب یک هزار و 851 گروه جهادی استان و با حضور جهادگران بسیجی روز بیستم اردیبهشت ماه 1401 در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: همزمان با این رزمایش به مدت یک هفته گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اعم از درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی در مناطق کم برخوردار وارد عرصه فعالیت خواهند شد.

وی آبرسانی را یک مساله مهم در استان دانست و بیان داشت: از سال گذشته اقدام های خوبی در این خصوص انجام شد و امسال نیز در یک جهاد آبرسانی قرار است 63 پروژه آبرسانی اجرا شود.

 بهشتی خاطر نشان کرد: بسیجیان جهادگر در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی کارهای بزرگی انجام داده اند که می توان به ساخت خانه و مرمت منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد اشاره کرد بر همین اساس امسال نیز در قالب رزمایش فاطمی قرار است 100 منزل مسکونی برای این مددجویان احداث شود.

وی گروه‌های جهادی را یکی از اهرم‌های خدمت‌رسانی در کشور معرفی کرد و اظهار داشت: در هفته بسیج سازندگی 652 گروه جهادی ساماندهی شده اند تا در مناطق محروم و کم برخوردار استان فعالیت کنند.

به گفته بهشتی این رزمایش قرار بود امروز همزمان با سراسر کشور انجام شود اما در کرمانشاه به خاطر برگزاری تجمع بزرگ سالروز عملیات بازی دراز، این رزمایش به بیستم اردیبهشت 1401 موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه