اخبار داغ

کتاب «سردار گیله‌مردان» در رشت رونمایی می‌شود

کتاب «سردار گیله‌مردان» در رشت رونمایی می‌شود
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: کتاب خاطرات مردم گیلان از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان «سردار گیله مردان» به همت دفتر مطالعات رسانه‌ای عصر روایت‌ها جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری رشت در رشت رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به چاپ کتاب «سردار گیله‌مردان» اظهار داشت: این کتاب روایتی از خاطرات مردم از ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسمی است که در رشت رونمایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی،,

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه این کتاب توسط سرکار خانم نرجس توکلی به رشته تحریر درآمده ابراز داشت: مراسم رونمایی از کتاب «سردار گیله‌مردان» روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت، ساعت ۱۸عصر در محل خانه میرزاکوچک خان برگزار خواهد شد.

,

وی ضمن دعوت عموم فعالان فرهنگی هنری استان گیلان جهت حضور در این مراسم گفت: کتاب «سردار گیله مردان» کتابی مردمی است که رشته اصلی تحریر آن توسط مردم ایجاد شده و تلاش شده تا مسئله مردمی بودن که از جمله تاکیدات شهید سلیمانی نیز بود در آن مورد توجه قرار بگیرد.

,

پوریوسفی تجربه‌نگاری و جمع‌آوری خاطرات مردمی را اقدامی راهبردی در حوزه فرهنگ دانست و افزود: مسئله شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع بی‌نظیر پیکر ایشان توسط مردم، مسئله ای است که باید در طول تاریخ حفظ شود تا آیندگان از آن مطلع شوند و خاطره‌نگاری راهکاری اثرگذار برای این امر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه