اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

اجرای مدل‌های جدید اشتغال منطبق با زیست بوم استان هرمزگان

اجرای مدل‌های جدید اشتغال منطبق با زیست بوم استان هرمزگان
تراهی گفت: امسال مدل‌های جدید اشتغال منطبق با زیست بوم استان هرمزگان پیش‌بینی شده است که با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی شهرستان‌ها در مباحث مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد ورود نموده و هدف طرح ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در رزمایش اقتدار جهادگران فاطمی در شهرستان رودان اظهار داشت: مجموعه‌های جهادی در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، عمرانی و رزمایش‌های توزیع سبدهای معیشتی و ... در کنار کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی فعالیت داشته اند.
تراهی با بیان اینکه بهبود وضعیت اقتصاد خانواده نیازمند یکی از اولویت‌های برنامه این نهاد می باشد، افزود: کمیته امداد آمادگی همکاری با گروه‌های جهادی در خصوص توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و اقشار ضعیف جامعه را دارد.
این مقام مسئول ادامه داد: برای امسال مدل‌های جدید اشتغال منطبق با زیست بوم استان هرمزگان پیش بینی شده است که با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی شهرستان‌ها در مباحث مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد ورود کرده و هدف طرح ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی خانواده های نیازمند می باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از حمایت این نهاد در رفع موانع اشتغال نیازمندان اشاره و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های راهبران شغلی مجریان طرح اشتغال دیگر نگران تامین مواد اولیه و یا فروش محصول خود نباشند، همچنین درحال رایزنی با بانک‌های عامل جهت سهولت ضمانت های بانکی برای مددجویان می باشیم.
تراهی در پایان افزود: سقف وام کسب و کار از مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۵۰ میلیون تومان در سال جدید افزایش یافته است.

انتهای پیام/


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه