اخبار داغ

ریه‌های مردم و آبشش‌های مسئولان؛

یک بام و چند هوای مسئولان برای تصمیم‌گیری در روزهای آلوده/ هوایی که برای گروه‌های حساس ناسالم است و برای کودکان سالم

یک بام و چند هوای مسئولان برای تصمیم‌گیری در روزهای آلوده/ هوایی که برای گروه‌های حساس ناسالم است و برای کودکان سالم
این روزها در حالی‌که آلودگی هوای سمنان به وضوح ناسالم بودن آن مشخص است، مسئولان در عین بی تفاوتی هیچ اقدام جدی انجام نداده و در تناقض گویی آشکار، بر سر عدد کیفیت هوا دعوا دارند و تنها اقدام شایسته‌ای که کرده‌اند توصیه برای در خانه ماندن بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ این روزها در حالیکه آلودگی هوای سمنان به وضوح و بدون نیاز به دستگاههای تعیین شاخص کیفیت هوا غبار آلود و ناسالم بودن ان مشخص است، مسئولین در عین بی تفاوتی هیچ اقدام جدی را انجام نداده و در تناقض گویی آشکار با یکدیگر هنوز بر سر عدد کیفیت هوا دعوا دارند و تنها اقدام شایسته ای که کرده اند توصیه برای در خانه ماندن بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

البته با پیگیری خبرنگار مرآت و در خواست مصاحبه از سازمان محیط زیست متاسفانه مسئولین امر حاضر به پاسخگویی نشده و جواب آن را  حواله به تشکیل کمیته اضطراری با حضور مدیران کل و ریاست معاونت عمرانی استاندار و تعیین تکلیف در مورد تعطیلی مدارس کرده اند.

,

, ,

بنابر اظهارات مسئول روابط عمومی محیط زیست استان سمنان شاخص کیفیت هوای سمنان بین عدد ۱۵۰-۲۰۰ و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد اما در عین ناباوری هیچ صحبتی از دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و پیش دبستانی نشد و آنها در این گروه جایی نداشتند.

,

در حالیکه دستورانی مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان در چند هفته گذشته که میزان غبار الود بودن هوا مشابه وضعیت فعلی بود شاخص آن را براساس اعلام محیط زیست زیر ۱۵۰ و در وضعیت نرمال خوانده بود و مجوز حضور دانش آموزان در مدارس را ابلاغ کرد اما متاسفانه در وضعیت مشابه حال حاضر هیچ سخنی از دانش آموزان به میان نیامد.

,

, ,

نوش دارو بعد از مرگ سهراب

, نوش دارو بعد از مرگ سهراب,

البته در جلسه کمیته اضطراری امروز بنا برآن است که برای تعطیلی مدارس تصمیم گیری شود حال پس از آنکه دانش آموزان به مدرسه رفته اند و ریه ها آنها پر از گرد و غبار شده است به نظر می رسد تصمییم گیری برای تعطیلی مدارس کمی دیر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه