اخبار داغ

خدمت به مردم در کنار مردم؛

بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی و محرومیت‌زدایی در کشور

بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی و محرومیت‌زدایی در کشور
گروه‌های جهادگر بسیجی با درک درست و دقیق از انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند و از دفاع مقدس تاکنون جلوه‌هایی ناب از ایثار، همدلی و محرومیت‌زدایی را به نمایش گذاشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی و آغاز هفته بسیج سازندگی نام گرفته است. بسیج سازندگی نماد تلاش و کوشش و همت برای آبادانی و پیشرفت کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حضور در عرصه سازندگی، مردم یاری ومحرومیت‌زدایی، یکی از موضوعاتی است که از همواره در دستور کار سپاه و بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی و جهادی قرار داشته و امروز نیز در ردیف مهمترین مأموریتهای سپاه و بسیج قرار داشته و بسیج سازندگی نیز در پیش قراول این محرومیت زدایی قرار دارد.

,

سپاه و بسیج چندین سال است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم، گام های مهم و موثری را برداشته و روزی در روستایی دور افتاده آب به مردم روستا می رسانند، در روستایی کشاورزان را یاری می کنند، روزی در روستایی مرهم زخم های جسمی و روحی مردم می شوند و در نقطه ای دیگر مدرسه می سازند و علم های علم و دانش را بالا می برند و در نقطه ای نیز در راه سازی و ساخت مسکن و سرپناه برای محرومان قدم بر می دارند.

,

رسیدگی به مشکلات محرومان نعمت بزرگ الهی است

, رسیدگی به مشکلات محرومان نعمت بزرگ الهی است, رسیدگی به مشکلات محرومان نعمت بزرگ الهی است,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این رابطه با بیان اینکه بسیج با دوراندیشی امام و بر اساس متون دینی راه‌اندازی شد و امروز کارایی آن دیده می‌شود، عنوان کرد: بسیج سازندگی و جهادگری در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان نیز یکی از عرصه‌های بسیار مهم در جامعه است که باید قدردان این نعمت باشید.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی گفت: رسیدگی به مشکلات محرومان نعمت بزرگ الهی است و ائمه(ع) عمل کننده به اصل کمک به محرومان بودند.

,

حجت‌الاسلام قریشی، خطاب به جوانان جهادگر، می گوید: روحیه جهادی را در وجودتان نهادینه کنید. باید خودتان را برای خدمت به محرومان در راس مدیریت آماده کنید. وابستگی جوان پایین است و باید از این فرصت استفاده کنید. از همین دوران جوانی باید روحیه جهاد را تقویت کنید تا در آینده رسیدگی به مشکلات مردم را جدی تر پیگیری کنید.

,

وی، گفت: توجه ویژه رهبر انقلاب به گروه‌های جهادی هدفمند و قابل توجه ویژه است. پیام رهبری به گروه‌های جهادی نشانه رضایت از این فعالیت‌ها و لزوم توجه به موارد مورد تاکید در پیام ویژه برای گروه‌های جهادی توسط جهادگران و فعالان این عرصه است.

,

بسیج سازندگی عصاره خدمت رسانی و ثمره تفکر ناب امام خمینی(ره) در عرصه محرومیت زدایی

, بسیج سازندگی عصاره خدمت رسانی و ثمره تفکر ناب امام خمینی(ره) در عرصه محرومیت زدایی, بسیج سازندگی عصاره خدمت رسانی و ثمره تفکر ناب امام خمینی(ره) در عرصه محرومیت زدایی,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این زمینه، بسیج سازندگی را عصاره خدمت رسانی و ثمره تفکر ناب امام خمینی(ره) در عرصه محرومیت زدایی معرفی و اظهار کرد: جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی، عمرانی و خدماتی آستین همت بالا زده‌اند و با تمام توان در راه محرومیت زدایی گام بر می‌دارند. این اقدام باید ارزش گذاشته شود.

,

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری افزود: شکل بسیج سازندگی در سپاه به عنوان روح جان‌فزای سازمان است و با ایجاد این سازمان کل شاکله بسیج رونق دل انگیزی یافته است.

,

وی گفت: سفیران جهاد سازندگی برای چیدن آجر به آجر خانه محرومان و دلشکستگان تلاش می‌کنند و این اقدام مرهمی بر زخم‌های محرومیت ولی نعمتان انقلاب به شمار می‌رود که قابل تحسین و احترام است.

,

, ,

سردار شهسواری تصریح کرد: جهادگران بسیجی به عنوان بخشی از قاعده و هرم ارزشمند جمهوری اسلامی ایران و متصف به بسیج سازندگی هستند که مردم مستضعف و نیازمند بیش از همه قدر آن‌ها را می‌دانند. خدمات این قشر در دوران مختلف و به ویژه در ایام کرونا به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: لطف و عطوفت جهادگران در کنار انجام خدمات و اقدامات عمرانی و سازندگی در مناطق محروم، موجب دلگرمی اهالی این مناطق شده و امروز این گروه‌ها و فعالان در عرصه خدمات رسانی ارتباط دهنده مردم با سپاه و بخش‌های مختلف نظام شناخته می‌شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهادگران همانند شعله درخشانی در محضر خداوند می‌درخشد که فروغ آن در دنیا و آخرت دیده می‌شود.

,

 فعالیت ۴۲۰۰ گروه جهادی در آذربایجان غربی

,  فعالیت ۴۲۰۰ گروه جهادی در آذربایجان غربی,  فعالیت ۴۲۰۰ گروه جهادی در آذربایجان غربی,

در این راستا مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی به خبرنگار ما گفت: چهار هزار و ۲۰۰ گروه جهادی فعال در آذربایجان‌ غربی در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، خدماتی و محرومیت‌زدایی مشغول خدمت هستند.

,

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی با بیان اینکه جوانان از ثبت نام در گروههای جهادی در شهرهای مختلف استان استقبال خوبی دارند، افزود: در دو سال اخیر شاهد رشد بیش از هشت برابری تعداد گروههای جهادی در سطح استان بودیم که این نشان از علاقمندی بسیجیان و اقشار مختلف مردم از حضور در گروههای جهادی دارد.

,

وی هم چنین با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در هفته بسیج سازندگی در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور، گفت: در این رزمایش سه هزار گروه جهادی در سطح آذربایجان غربی به فعالیت پرداخته و در قالب این طرح نیز  ۹ هزار بسته معیشتی توسط گروههای جهادی توزیع می‌شود.

,

رحمانی تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، محرومیت‌زدایی، فرهنگی و نیز توزیع بسته‌های معیشتی در میان اقشار آسیب‌پذیر از اهداف این رزمایش و فعالیت گروههای جهادی است.

,

بسیجیان و سبز قامتان بی ادعا با الهام از مکتب رسول الله (ص) و با سرلوحه قرار دادن نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند و  از دفاع مقدس تاکنون جلوه هایی ناب از ایثار، همدلی و محرومیت زدایی را به نمایش گذاشته اند.

,

این مردان همیشه آماده به خدمت دیروز در سنگر دفاع و امروز هم در سنگر محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم و نیز مبارزه با ویروس منحوس کرونا، همیشه آماده به خدمت بوده اند و توانسته اند هرجا که به آنها نیاز بود حضور پیدا کرده و با فداکاری و از خود گذشتگی با موفقیت از آن آزمون ها بیرون بیایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه