اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی عنوان کرد؛

گازرسانی به صنایع خراسان شمالی با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در سال جاری

گازرسانی به صنایع خراسان شمالی با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در سال جاری
حسن رضا میربلوکی گفت: در سال جاری گازرسانی به صنایع استان با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در ساعت، با هدف استمرار تولید و افزایش اشتغال صنایع استان در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری، با هدف حرکت همسو در جهت شعار سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نصب چهار هزار علمک با 9 هزار مشترک جدید شهری و روستایی ضمن توسعه شبکه گاز ویژه مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

 

,

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ گازرسانی به صنایع استان با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در ساعت، در دست اقدام است، ادامه داد: گفتنی است که با این برنامه، استمرار تولید و افزایش اشتغال صنایع استان در جهت زمینه سازی برای شکل گیری کارگاه ها و صنایع تبدیلی مبتنی بر دانش را در استان شاهد خواهیم بود.

,

 

,

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در راستای ادامه ی حمایت از پایان نامه و پروژه های دانشگاهی، شرکت گاز استان آماده پذیرش و حمایت ایده های پژوهشگران استان و کشور است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: با حمایت این شرکت و مشارکت دانشگاه بجنورد، طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری نشتی گاز طبیعی بر حسب دبی جرمی انجام شده است که با توجه به تست های انجام گرفته عملکرد بهتری نسبت به نمونه خارجی داشته و ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، نقش بسزایی در مطالعات انتشار کربن خواهد داشت.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان افزود: حمایت از پروژه استفاده از "پروب آلتراسونیک" در مخزن گرمکن های موجود، جهت بهینه سازی عملکرد آنها و افزایش راندمان گرمکن و پروژه امکان سنجی فنی-اقتصادی و طراحی یک کمپرسور موبایل با هدف بازیابی گازهای اتلافی درخطوط توزیع گاز طبیعی نیز در حال انجام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه