اخبار داغ

معاون عمرانی فرمانداری بهارستان:

کمیسیون ماده ۵ درباره تغییر کاربری زمین‌های تعاونی بهارستان تصمیم‌گیری می‌کند

کمیسیون ماده ۵ درباره تغییر کاربری زمین‌های تعاونی بهارستان تصمیم‌گیری می‌کند
معاون عمرانی فرمانداری بهارستان تا زمانی‌که کمیسیون ماده پنج اجازه ندهد، نه شهرداری و نه فرمانداری نمی‌توانند کاری برای مالکان زمین‌های تعاونی بخش گلستان انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی نوریان معاون عمرانی فرمانداری بهارستان در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، درباره تجمع مالکان اراضی تعاونی در بخش گلستان گفت: این هفته جلسه‌ای تشکیل خواهد شد و در این جلسه شهردار بهارستان، نمایندگان شورای اسلامی شهرستان و نمایندگان شهروندانی که ۲۰ سال پیش این زمین‌ها را خریداری کرده‌اند، حضور خواهند داش و ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد مشکل مالکان زمین تعاونی حل و فصل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی افزود: مشکلی که وجود دارد این است که آن زمان، مالکان این زمین‌ها بدون توجه به کاربری آن به خریداری زمین‌ها مبادرت ورزیده‌اند، درصورتی‌که کاربری کشاورزی داشته‌اند نه کاربری مسکونی.
,
 
,
معاون عمرانی فرمانداری بهارستان با بیان اینکه مسئله این زمین‌ها باید در کمیسیون ماده پنج طرح شود، عنوان داشت: کمیسیون ماده پنج براساس ضوابط و مدارکی که موجود است باید بررسی کند و معلوم نیست که چه خواهد شد.
,
 
,
نوریان معتقد است که خریداران در خرید زمین‌های فاقد کاربری مسکونی باید دقت لازم را به خرج می‌دادند تا مبادا چنین مشکلاتی برایشان پیش می‌آمد.
,
 
,
وی بیان کرد: زمین‌هایی که تغییر کاربری می‌دهند باید بحث انشعاب، آب و سایر موارد آن حل شود، در صورتی‌که در شهرستان‌های اطراف بهارستان ما با مشکل آب روبه‌رو هستیم و حساب دو هزار قطعه زمین زراعی در گلستان وجود دارد که اگر بخواهیم اینها را تغییر کاربری دهیم و هرکدام هم پنج واحد مسکونی بسازند، چقدر باید آب مصرف شود.
,
 
,
این مقام مسئول گفت: تا زمانی‌که کمیسیون ماده پنج اجازه ندهد، نه شهرداری و نه فرمانداری نمی‌توانند کاری برای مالکان این زمین‌های تعاونی انجام دهند. امیدواریم که نمایندگان تعاونی، شخص شهردار و سایر مسئولان شهرستان بتوانند مشکل مالکان را حل کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه