اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

خشکاندن ریشه فساد و رانت با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی/هوشیاری مردم، خنثی کننده توطئه های دشمن است

خشکاندن ریشه فساد و رانت با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی/هوشیاری مردم، خنثی کننده توطئه های دشمن است
رهبران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، ریشه فساد و رانت را نابود می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: اقدام دولت در راستای حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان، اقدامی حساب شده است و این کار باید خیلی وقت پیش انجام می شد تا بتواند مشکلات اقتصادی را برطرف نماید و سدی برای فساد، رانت و قاچاق باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بخشی از هجمه هایی که در بخش اقتصادی وارد می شد در این زمینه بود که دشمن تلاش می کرد نظام را ناکارآمد جلوه دهد و امروز که دولت مردمی رئیسی تلاش برای مدیریت در بخش اقتصاد دارد، سبب شده تا دشمن این اقدام را به شکلی دیگر نشان دهد.

,

کارشناس سیاسی تصریح کرد: قصد دولت از این اقدام، حل ریشه ای مشکل فساد و رانت است و با آغاز این طرح، دشمن شروع به تخریب کرده است و در رسانه های خود اینگونه القا می کنند که اجرای این کار سبب چند برابر شدن قیمتها می شود در حالی که نظر بسیاری از اقتصاددانان و کارشناسان این است که اجرای این طرح کمک بسیار بزرگی به حوزه اقتصاد می کند.

,

رهبران عنوان کرد: علت اصلی هجمه در اجرای این طرح به چند موضوع برمی گردد که یکی اینکه می خواهند اصل طرح را هدف قرار دهند و مردم را نسبت به این موضوع تحریک کنند که قطعا این هدفشان خنثی می شود چرا که مردم همیشه هوشیار بوده و اجازه دخالت و آشوب را به هیچ کسی نمی دهند.

,

وی بیان کرد: با توجه به این سالهاست دشمن از اهرم فساد و رانت برای مانورهای خود استفاده می کند و از سویی، حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی خط پایانی برای قاچاقچیان است، لذا دشمنان دوست ندارند که این طرح اجرا شود.

,

کارشناس سیاسی گفت: طی چند سال گذشته فشار اقتصادی بسیار زیادی به مردم وارد شد و حالا که قرار است دولت سیزدهم در بخش اقتصادی، اقدامی انجام دهد، همان کسانی که طی چند سال گذشته واکنشی برای رفع مشکلات اقتصادی نداشتند حالا دلسوز مردم شده اند و لازم است که در این راستا مردم به خوبی بدانند که همه این اقدامات دولت جدید برای بهبود وضعیت اقتصادی و جمع کردن بساط رانت و قاچاق است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه