اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی کشور:

جهاد خدمت رسانی؛ تجربه جدیدی که انقلاب اسلامی تجربه می‌کند

جهاد خدمت رسانی؛ تجربه جدیدی که انقلاب اسلامی تجربه می‌کند
زهرایی گفت: انقلاب اسلامی جهاد جدیدی را تجربه می‌کند و آن جهاد خدمت رسانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در خراسان جنوبی، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲ هزار گروه جهادی در اقشار مختلف و تخصصی در کشور فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: امروز در موقعیتی هستیم که باید قدر بدانیم نعمت هایی داریم که باید قدر بدانم. ما در دوره اخر الزمان نبی هستیم. خداوند آخرین خلیفه خودش را در زمین حاکم کرد و امروز جبهه حق در مقابل استکبار جهانی قرار دارد.

,

زهرایی با بیان اینکه خداوند منان وعده تجهیز جبهه حق را داده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما برخواسته از نهضت حسینی است. انقلاب اسلامی ایران توانست حکومت اسلامی را در یک جغرافیای بدون مرز در تمام بلاد اسلامی و حتی بلاد کفر حاکم کند لذا باید قدرش را بدانیم.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور افزود: دولت آیت الله رئیسی با رویکرد مردمی که دارد ان شاءالله در ادامه آن دولت اسلامی شکل خواهد گرفت.

,

وی با بیان اینکه در حال تشکیل و شکل گیری لشکرهای متعدد امام عصر(عج) هستیم، بیان کرد: در این موقعیت رزمندگان در دفاع مقدس، جانبازان، شهدای سلامت و مدافعان حرم ثابت کردند همزمان در حال نبرد با جهاد اضعر، اوسط و اکبر هستند.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: انقلاب اسلامی جهاد جدیدی را تجربه میکند که جهاد خدمت رسانی است. قدر این جهاد را بدانید چراکه افسران جبهه خدمت رسانی جهادگران هستند. در مقابل کفری که تا بن دندان مسلح شده بیرق جبهه خدمت رسانی برای مقابله با فقر محرومیت در دست جهادگران است.

,

وی بیان کرد: جهادگران مصداق بارز السابقون السابقون اولائک المقربون هستند. جهادگران آسمانی مشابه مدافعان حرم و مدافعان سلامت اند. جهادگران در مقابل بروکراسی های اداری، سختی های فراوان و دوری از خانواده خدمت میکنند و جهادگران ۲۰ سال میشود خدمت میکنند و خسته نشدند.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: نگاه ارزشی و انقلابی جهادگر است که خداوند به ارزش و منزلت و برکت میبخشد.

,

زهرایی با بیان اینکه جبهه جهادی شکل گرفته و باید قدر این نعمت را بدانیم، تصریح کرد: همه توفیق خدمت رسانی ندارند پس شما جهادگران باید ارزش خود را بدانید. جهادگران مشابه پیام عاشورا و حضرت زینب (س) تمام سختی ها را زیبا میبینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه