اخبار داغ

در قالب اردوی جهادگران فاطمی؛

۱۷ تیم پزشکی عازم مناطق محروم خاتم شدند

۱۷ تیم پزشکی عازم مناطق محروم خاتم شدند
ذاکری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد از خدمت رسانی ۱۷ تیم پزشکی گروه های جهادی سپاه الغدیر به مدت سه روز در منطقه محروم خاتم در قالب اردوی جهادگران فاطمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ذاکری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اعلام اینکه تیم های جهادی بسیج جامعه پزشکی استان یزد در راستای برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی به مدت سه روز در منطقه محروم شهرستان خاتم به ارائه خدمات رایگان به شهروندان این منطقه خواهند پرداخت اظهار داشت: تیم های پزشکی مستقر شامل ۹ تیم تک تخصصی پزشکی و هشت تیم دندانپزشکی و یک تیم پزشکی عمومی هستند و در این سه روز تمام خدمات پزشکی و داروهای مورد نیاز افراد را به صورت کاملا رایگان به آنها ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا , .,

وی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی با هدف رضای خداوند و رضایت‌مندی محرومان جامعه در تحقق رسالت اصلی بسیج برگزار شده است، افزود: در روز چهارشنبه، دو تیم تخصص پزشکی در شهرستان مروست و یک تیم عمومی در روستای مبارکه از صبح مستقر بوده و به ارائه خدمات کاملا رایگان به مردم این مناطق پرداختند.

, .,

ذاکری عنوان کرد: در روز پنج شنبه نیز رزمایش بزرگ گروه های جهادی پزشکی شامل پنج تیم تخصصی در روستاهای مروست و چهار تیم تخصصی دندانپزشکی برای معاینه، ترمیم و خدمات دیگر دندانپزشکی در روستای چاهک مستقر هستند.

, .,

وی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته استقرار این تیم‌ها با استقبال بسیار خوب مردم زحمتکش و سختکوش اما محروم خاتم قرار گرفته ابراز داشت: در روز پایانی رزمایش بزرگ فاطمی، دو تیم تخصصی و تیم تخصصی دندانپزشکی در مروست خواهند بود.

, .,

مسئول جامعه پزشکی سپاه الغدیر عنوان کرد: گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی در تمام طول سال آماده فعالیت بوده و به مناسبت های مختلف در مناطق کمتر برخوردار حاضر و به ارائه خدمات می پردازند.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه