اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان:

پیش بینی خرید ۱۷۰ هزار تن گندم در لرستان/۴۶ مرکز خرید ایجاد شد

پیش بینی خرید ۱۷۰ هزار تن گندم در لرستان/۴۶ مرکز خرید ایجاد شد
بیرانوند با بیان اینکه ۱۷۰ هزار تن گندم در لرستان خریداری می شود، گفت: ۴۶ مرکز خرید ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: عملیات خرید گندم و دانه های روغنی هر ساله از اول خرداد آغاز می شود و تا اوایل مهرماه ادامه دارد که امسال پیش بینی می شود بالغ بر ۱۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امسال ۴۶ مرکز خرید در نظر گرفته شده که از این تعداد ۳۷ مرکز برای خرید گندم و ۹ مرکز برای خرید دانه های روغنی می باشد که کشاورزان می توانند محصولات خود را به این مراکز تحویل دهند.

,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان تصریح کرد: برای کمک به کشاورزان، هم اکنون اعلام شده کشاورزانی که از سال گذشته گندم دارند می توانند گندم ها را به نرخ امسال به این مراکز تحویل دهند که تاکنون در استان هفت هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

,

بیرانوند عنوان کرد: نرخ خرید گندم تضمینی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است اما اگر کیفیت گندم ممتاز باشد تا ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان هم خریداری می شود.

,

وی با اشاره به اثرات خشکسالی بر کاهش محصول گندم، گفت: کاهش بارندگی و خشکسالی سبب شده تا میزان تولید و خرید گندم کاهش یابد، سال گذشته ۱۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد ولی امسال پیش بینی می شود این میزان به ۱۷۰ هزار تن افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه