اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

جراحی اقتصادی دولت برای درمان بیماری حاد نظام اقتصادی است/ آثار و برکات اصلاحات اقتصادی دولت در سفره مردم نمایان می‌شود

جراحی اقتصادی دولت برای درمان بیماری حاد نظام اقتصادی است/ آثار و برکات اصلاحات اقتصادی دولت در سفره مردم نمایان می‌شود
شجاعی با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی که دولت انقلابی در پیش گرفته، مورد حمایت مجلس است، گفت: اگر این اصلاحات صورت نپذیرد، درمان بیماری‌های حاد نظام اقتصادی کشور ممکن نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای هدفمندی یارانه‌ها و تغییر شیوه تخصیص ارز ترجیحی به کالاهای اساسی اظهار داشت: اصلاحات اقتصادی که دولت انقلابی در پیش گرفته، مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اگر این اصلاحات صورت نپذیرد طبیعی است که درمان بیماری‌های حاد نظام اقتصادی کشور ممکن نخواهد بود، تصریح کرد: بیماری‌هایی که مشکلات فراوان معیشتی برای مردم به وجود آورده و با این وضع، پایانی هم برای این مشکلات متصور نبود لذا این اصلاحات مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است.

,

حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: البته حمایت مجلس با تاکید بر این است که اصلاحات اقتصادی به مردم و به‌خصوص اقشار ظبقه پایین جامعه نباید آسیب بزند.

,

وی افزود: اقشار ضعیف و طبقه پایین جامعه، ولی‌نعمتان ما هستند و انقلاب نظام جمهوری اسلامی مدیون مردم است و با همه توان در جهت حمایت از مردم عزیز و به‌خصوص اقشار آسیب‌پذیر باید اقدام کنیم.

,

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین یکی از خطوط قرمزی که مجلس و دولت به آن توجه دارند این است که در جراحی‌های اقتصادی، آسیبی به مردم وارد نشود.

,

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در این راستا 2 وظیفه دارد، گفت: وظیفه اول، وظیفه حمایتی و تسهیلی است که تصمیمات دولت را حمایت کنیم و در مقام اجرا هم هر جایی که ورود مجلس به هر نحوی بتواند اجرای اقدامات و تصمیمات را تسهیل کند، پای کار است.

,

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه وظیفه دوم، بُعد نظارتی است، اظهار داشت: دولت در این اقدام بزرگی که انجام می‌دهد، نیازمند چشمان امین و وقی برای رصد فضای کشور است.

,

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر امین در هر جایی که ایرادی را ملاحظه کرد، تذکر داده و اصلاح ایرادات را از دولت می‌خواهد.

,

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با هماهنگی قوای نظام و فضیلت‌هایی که در مردم سراغ داریم این طرح به خوبی اجرا شود تا هم اقتصاد کشور از بیماری‌ها نجات یابد و هم مردم دچار آسیب نشوند.

,

وی ابراز کرد: آثار و برکات جراحی‌های اقتصادی، خودش را در نهایت بر سفره مردم نشان خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه