اخبار داغ

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان:

اجرای طرح بزرگ اقتصادی، قدرت خرید را افزایش می‌دهد/ مردم نگران تامین کالا نباشند

اجرای طرح بزرگ اقتصادی، قدرت خرید را افزایش می‌دهد/ مردم نگران تامین کالا نباشند
ابراهیمی با بیان اینکه اجرای طرح بزرگ اقتصادی، قدرت خرید را افزایش می دهد، گفت: دولت سیزدهم با پشتوانه مردمی اجرای طرح اقتصادی را آغاز کرد و قرار است در این طرح، یارانه ها به صورت مستقیم در دست مردم باشد و برای اجرای این کار برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح اقتصادی دولت در راستای توزیع عادلانه یارانه ها است که طی سال های گذشته، چند نرخی بودن ارز خصوصا در بحث مواد غذایی مشکلاتی را ایجاد کرده بود، مشکلاتی از جمله احتکار، قاچاق و انحراف یارانه ها از مسیر توزیع که در این راستا یکی از مهمترین مطالبات مردم، ساماندهی در این بخش بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: دولت سیزدهم با پشتوانه مردمی اجرای این طرح اقتصادی را آغاز کرد و قرار است در این طرح، یارانه ها به صورت مستقیم در دست مردم باشد و برای اجرای این کار برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

,

معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به وفور کالا در بازار، تصریح کرد: لازم است که همه شهروندان بدانند کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد و نباید مردم در خرید و تهیه این اقلام عجله و شتاب داشته باشند، به طور مثال در استان ما به اندازه هشت ماه جوجه ریزی شده و یا اینکه دو هزار و ۷۰۰ تن برنج در انبارها ذخیره سازی شده و پنج هزار تن هم در فروشگاه ها در حال توزیع است، همچنین مرغ منجمد هم ذخیره سازی شده که در صورت نیاز در بازار عرضه می شود.

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در بحث توزیع روغن مشکلاتی رخ داده که طی یکی دو روز آینده برطرف می شود و اجرای این طرح بزرگ اقتصادی سبب می شود قدرت خرید افزایش یابد.

,

وی بیان کرد: اگر این روزها قرار باشد هر خانوار به اندازه چند ماه خرید کنند، قطعا کشتارگاه ها و فروشگاه ها این ظرفیت را ندارند لذا به همه مردم این اطمینان داده می شود که کالا به اندازه کافی وجود دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

,

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: قطعا با همکاری مردم، شرایط طی روزهای آینده بهتر می شود و مردم خودشان مشاهده می کنند که کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

,

ابراهیمی با اشاره به قیمت های اعلام شده، افزود: قیمت های برخی از اقلام توسط سازمان حمایت از مصرف کننده اعلام شده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند اطلاع دهند تا سریعا رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه