اخبار داغ

نظارت ها در بازار بناب تشدید یافت/ پلمپ نانوایی‌های متخلف

نظارت ها در بازار بناب تشدید یافت/ پلمپ نانوایی‌های متخلف
به دنبال اجرایی شدن طرح مردمی سازی هدفمندی یارانه ها، برخی اصناف از این فرصت استفاده کرده و قیمت ها را به صورت غیرمعقول خودسرانه افزایش داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بعد از حذف دلار ۴۲۰۰ و افزایش قیمت برخی کالاها، احتمالا برخی سودجویان از این فرصت استفاده کرده و قیمت کالاها را بیش از حد اعلامی و یا بی‌جهت افزایش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

رئیس اداره صنعت و معدن بناب در این خصوص گفت: نظارتها بر بازار بناب تشدید یافته و با صنف هایی که نسبت به افزایش بی رویه اقلام مصرفی مردم دامن بزنند، شدیدا برخورد خواهد شد.

,

وی از مردم خواست با مشاهده هر گونه تخلف و افزایش قیمت غیرمتعارف در اقلام مصرفی را به سامانه 124 گزارش داده تا ناظران ما در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

,

رئیس جهاد کشاورزی بناب نیز از پلمپ یک واحد نانوایی صبح امروز در بناب خبر داد و گفت: هیچ گونه افزیش قیمت در نان یارانه ای وجود ندارد و بین 300 الی 350 تومان در نانوایی های دولتی توزیع می گردد؛ تذکر می دهیم هرگونه افزایش خودسرانه در قیمت نان تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

,

خیری در خصوص نرخ نان های تنوری و آزادپز نیز گفت: فعلا نرخ جدیدی برای آزادپزان اعلام نشده است، به زودی با مشخص شدن نرخ این نوع نان ها، قیمت ها را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه