اخبار داغ

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی:

مردم نسبت به تامین کالاهای اساسی در بازار نگرانی نداشته باشند/ گران فروشی ها را اعلام کنید

مردم نسبت به تامین کالاهای اساسی در بازار نگرانی نداشته باشند/ گران فروشی ها را اعلام کنید
محمد محمدزاده با اشاره به اینکه مردم هیچی نگرانی نسبت به کمبود کالاهای اساسی در بازار نداشته باشند، گفت: کالا به میزان کافی تامین شده و مردم به میزان نیاز می توانند کالاهای موردنیازشان را تهیه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدزاده، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک در رابطه با وضعیت کالاهای اساسی موجود در بازار اظهار داشت: هیچ کمبودی در زمینه اقلام اساسی در بازار وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک , عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز در بازار سراسر استان ۷۰ تن مرغ گرم با قیمت کیلویی ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع شد، ادامه داد: باتوجه به این اختلاف قیمت مرغ، در سطح استان تقاضا به همین میزان بالا بوده است.

,

محمدزاده گفت: همچنین در زمینه تامین مرغ یخ زده هیچ کمبودی وجود ندارد و از عصر امروز مرغ منجمد به قیمت حدود ۳۲ هزار تومان در بازار توزیع می شود تا بازار تقاضا به تعادل برسد.

,

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طبق روال معمول، کشتار مرغ در پنج شنبه صورت نمی گیرد که برای بهبود وضعیت تقاضا، امشب کشتار صورت می گیرد و فردا مجدد مرغ گرم در بازار توزیع می شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم هیچی نگرانی نسبت به کمبود کالاهای اساسی در بازار نداشته باشند، گفت: کالا به میزان کافی تامین شده است و مردم به میزان نیاز می توانند کالاهای موردنیازشان را تهیه کنند.

,

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار داشت: در رابطه با روغن خوراکی طی هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد که حدود ۴۰ تن روغن مایع در بجنورد توزیع شود که بعد از اعلام قیمت جدید، از عصر امروز روغن مایع وارد بازار می شود و در سایر شهرستان ها نیز به همین ترتیب توزیع روغن صورت می گیرد.

,

محمدزاده بیان داشت: سهمیه  روغن به میزان کافی وجود دارد و تفاهمات با کارخانجات تولید روغن انجام شده و در صورت نیاز مجدد، روغن وارد بازار می شود.

,

وی با اشاره به اینکه در حوزه تامین برنج نیز کمبودی وجود ندارد، گفت: قیمت برنج تاکنون ابلاغ نشده و با قیمت های قبلی توزیع می شود.

,

محمدزاده با اشاره به اینکه شکر در بسته های یک کیلویی با قیمت ۱۵ هزار تومان توزیع می شد، گفت: برای سرعت بخشیدن در روند توزیع بسته های نایلون سه کیلویی آماده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد، همچنین تاکنون قیمت جدید شکر اعلام نشده است.

,

محمد زاده یادآور شد: از مردم تقاضا داریم در صورت مواجه با گران فروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و گزارش را اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه