اخبار داغ

توسط گروه‌های جهادی انجام گرفت

بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان خاتم

بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان خاتم
جهادگران بسیجی گروه‌های جهادی سپاه الغدیر یزد اقدام به بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان خاتم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، در راستای رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، گروه‌های جهادی سپاه الغدیر اقدام به بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان خاتم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

این گروه‌های جهادی اقدام به تعمیرات برق این مدارس و شست‌وشو و رنگ‌آمیزی آموزشگاه‌ها کرده‌اند.

,

خانم دهستانی مدیر یکی از مدارس شهرستان خاتم که گروه‌های جهادی اقدامات زیباسازی آن را برعهده گرفته‌اند در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه این جهادگران بسیجی به دور از هرگونه شعار و اقدامات تبلیغاتی تمام همت خود را به کار گرفته‌اند اظهار داشت: این گروه‌های جهادی در دو روز اخیر در این مدرسه مستقر و با سرعت و برنامه مشخص در حال پیشبرد اقداماتی است که قرار است انجام دهند.

,

وی ادامه داد: به معنی واقعی کلمه فضای مدرسه با اقدامات این گروه‌های جهادی تغییر کرده و تبدیل به فضایی دلنشین تر برای دانش‌آموزان در جهت تحصیل شده است.

,

مدیر این مدرسه با اشاره به اینکه حضور گروه‌های جهادی در مدارس باعث شور و نشاط دیگر دانش‌آموزان می‌شود تصریح کرد: حضور مخلصانه، بدون منت و بدون توقع افراد و دوری افراد از خانواده‌ها و حضور در این اردوها آثار تربیتی فراوان است که اگر بستری مهیا شود و معلمین فلسفه این حرکت‌ها را تفسیر کنند آینده‌ای بسیار خوب در سرنوشت دانش‌آموزان خواهد بود.

,

دهستانی در پایان اظهار داشت: مدارس ما به جای اینکه حفظیاتی را به دانش‌آموز یاد بدهند که در آینده کمترین فایده ممکن را برای او دارد باید این مباحث و اینگونه حرکت‌ها را برای دانش‌آموز تشریح کنند و مطمئن باشید آینده چنین دانش‌آموزی در آینده تغییر می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه