اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه البرز مطرح شد؛

دولت سیزدهم با یارانه مردمی دست دزدان را از بیت المال قطع کرد/ آقایان در گذشته سرمایه ملت را به جیب خواص ریختند

دولت سیزدهم با یارانه مردمی دست دزدان را از بیت المال قطع کرد/ آقایان در گذشته سرمایه ملت را به جیب خواص ریختند
آنچه در ادامه می خوانید مشروح خطبه های نماز جمعه کرج و طالقان است که به مردمی شدن ارانه ها اشاره دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه اجرای عدالت مهم ترین هدف اصلاح یارانه ها و مردمی کردن آن است، گفت: متاسفانه شیطان دست به کار شده و بازار دین فروشی را رونق داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی مشکلات امروز را نتیجه بی تدبیری و سوءمدیریت دولت های گذشته دانست و افزود: جرایح اقتصادی درد دارد و پس از آن شرایط آسانی برای کشور رقم می خورد، خوشبختانه مردم هم به این موضوع پی برده اند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نقش دستگاه قضا در برخورد با اخلال گران اقصادی و بر هم زنندگان نظم عمومی حائز اهمیت است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی کشور بوده و باید موانع این کار از سر راه برداشته شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: دولت سیزدهم به فکر سیاست بازی و اقدامات پوپولیستی نیست و به دنبال درست کردن ساختار است، رسانه های بیگانه با دروغ پردازی مطالب متناقض منتشر کرده و دوست ندارند مشکلات کشور حل شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آقایانی که وضع کنونی کشور دستپخت سیاست های غلط آنها است به جای پاسخگویی مطالبه گر شده و در مسیر دشمن حرکت می کنند، گفت: اقتصاد امروز کشور ثمره تحریم های دشمنان بوده  عده ای مشخص نیست داعیه دار چه چیزی هستند.
,
 
,
امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه مردم در جنگ روایت ها نباید فریب فضاسازی و دروغ سازی دسمن را بخورند، افزود: مردم مخالف بی عدالتی، دزدی، رانت خواری و ویژه خواری بوده و آمریکا همواره از ملت ایران سیلی خورده است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان البرز در خاتمه اظهار داشت: دولت تلاش می کند دست دزدان را از بیت المال قطع و یارانه ها را مستقیم به مردم بپردازد، آینده نگری در این زمینه انجام شده و نیاز است که مردم ایران در این زمینه همراهی کنند. 
,
 
,
همچنین امام جمعه طالقان با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته بسیاری از یارانه ها به جیب دلالان می رفت، در خطبه های نماز جمعه گفت: دولت درصدد است این یارانه را مستقیما به دست مصرف کننده برساند.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی به عزم راسخ آیت الله رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: دولت کنونی شفاف بوده و چیزی در پشت پرده ندارد و به مردم دروغ نمی گوید به گونه ای که قرار است لیست مافیای خودرو را هم منتشر کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: مردم باید بدانند چه کسانی از مشکلات اقتصادی کشور برای پر کردن جیب خود استفاده کردند و فرصت های طلایی آن را سوزاندند، آقایان با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی ۱۸ میلیارد دلاز از ثروت کشور را به جیب خواص ریختند.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: باید روشن شود چه کسانی در دولت گذشته با فریب مردم در قالب سرمایه گذاری در بورس صدها هزار میلیارد تومان از دارایی مردم را وارد خزانه دولت کردند، یک دولت چگونه می تواند این بلا را بر سر مردم بیاورد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه