اخبار داغ

اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در پلدشت؛

سپاه پاسداران با تمام توان در خدمت محرومان است/ از ایجاد شانه خاکی برای جاده مرزی تا ساخت خانه برای محرومان

سپاه پاسداران با تمام توان در خدمت محرومان است/ از ایجاد شانه خاکی برای جاده مرزی تا ساخت خانه برای محرومان
مأموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران امنیت پایدار و دفاع از سرزمین ایران اسلامی است اما در کنار این مأموریت، امروز فعالیت های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نقطه مرکزی مقابله با اقدامات و توطئه های دشمنان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مأموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران امنیت پایدار و دفاع از سرزمین ایران اسلامی است اما در کنار این مأموریت، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عزیزمان به ویژه اقشار محروم و مناطق مرزی را در دستور کار قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امروز کار در روستا و نقاط محروم یک توفیق بزرگ و فرصت ارزشمند برای خدمت رسانی به مردم است و به برکت تفکر انقلاب اسلامی و تشکیل گروه های جهادی متشکل از جوانان بسیجی خلاق و مبتکر توجه ویژه ای به روستاهای محروم شده است.

,

امروز فعالیت های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نقطه مرکزی مقابله با اقدامات و توطئه های دشمنان هستند زیرا در طول این سال ها تمرکز دشمنان بر روی اقتصاد با هدف عقب نگه داشتن و وابستگی بیشتر انجام می شود.

,

, ,

از ایجاد شانه خاکی برای جاده مرزی تا ساخت خانه برای محرومان

, از ایجاد شانه خاکی برای جاده مرزی تا ساخت خانه برای محرومان, از ایجاد شانه خاکی برای جاده مرزی تا ساخت خانه برای محرومان,

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی در کشور رزمایش جهادگران فاطمی در پلدشت آغاز شد.

,

وی تصریح کرد: اقدامات جهادی و محرومیت زدایی متنوعی در سطح شهرستان صورت گرفته است که ۲ مورد را بصوورت میدانی بازدید کردید.

,

وی اظهار کرد: پروژه اول ایجاد شانه خاکی در محور پلدشت به چشمه ثریا است که یکی از درخواست های مهم ساکنان بوده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: این محور فاد شانه خاکی بوده و مردم روستا و خصوصا کودکان برای تردد و رفتن به مدارس مجبور بودند از جاده ماشین رو عبور کنند که منجر به حوادث دلخراش می شد.

,

به گفته وی شانه خاکی این محور با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت و شرکت های فعال در منطقه در حال ایجاد است.

,

, ,

ساخت خانه برای محرومان

, ساخت خانه برای محرومان, ساخت خانه برای محرومان,

سرهنگ پاسدار یوسفی گفت: دومین طرح که در حال اجرا بوده و مراحل پایانی را می گذراند مربوط به ساخت خانه برای محرومان است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه یکی از خانواده های عشایر مرزنشین که از سرپناه مناسبی برخوردار نبود، افزود: طبق بررسی های صورت گرفته تصمیم برای ساخت یک باب خانه گرفته شد که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت و کمک خیرین در حال اتمام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه