اخبار داغ

یادداشت؛

تغییر و تحول در کابینه جدید سیما؟! شاید

تغییر و تحول در کابینه جدید سیما؟! شاید
تغییر و تحول در راس معاونت سیما و به تبع آن تغییر مدیران شبکه های مختلف تلویزیون و آمدن چهره های جوان، انتقاداتی را به سمت ریاست سازمان روانه کرده اما جبلی معتقد است که زنگ تحول با همین مدیران به صدا درخواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واپسین روزهای هفته ای که گذشت، رئیس صدا و سیما با تغییر در مدیریت معاون سیما، گام بزرگی در عملی ساختن شعار تحول در صدا و سیما برداشت تا به شعاری که در روز نخست آمدن خود داده بود، قدری نزدیک تر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محسن برمهانی جوان، جایگزین شاه آبادی در معاونت سیما شد تا او نیز بلافاصله 6 مدیر از شبکه های مختلف تلویزیون را عوض کند و تیمی کاملا جوان را به جای مدیران سابق، بر صدارت این شبکه ها بگمارد.

,

 برخی نداشتن رزومه های بالای مدیریتی در سطح صدا و سیما را از معایب بزرگ مدیران تازه می دانند و پیش بینی می کنند که با این مدیران به قول خود ناکارآمد، تحولی در صدا و سیما بوجود نخواهد آمد؛ اما جبلی رئیس صدا و سیما در این باره معتقد است: « آنچه که برای ما اهمیت دارد ایمان به تحول در صداوسیماست، ایمان به ضرورت تحول در محتوا و رویکردها و بازگشت داشته‌ها و ظرفیت‌های جامعه و ایمان به اینکه در مقابل مردم و اخلاق مردم مسئولیم و در درجه اول کسی که می‌خواهد با ما همکار باشد باید این اعتقاد را داشته باشد.  در درجه بعد حتماً باید در حوزه فرهنگ، هنر، تلویزیون و تولید، تجربه و دانش داشته باشد که ملاک ما برای انتخاب همکاران جدید حتماً همین موارد خواهد بود. »

, . , . ,

بدون شک آمدن مدیران جوان، خلاق و با انگیزه در راس شبکه های مختلف سیما می تواند خون جدیدی به رگ های پوسیده سازمان بزرگ صدا و سیما جاری کند؛ هرچند برخی بر این باوراند که نداشتن رزومه های بلند بالای تولیدات مرتبط تلویزیونی در کارنامه کاری این مدیران، بوی ناامیدی در تغییر را از حالا به مشام می رساند.

,

اما یادآوری این نکته به این منتقدان شاید بد نباشد که تلویزیون سال ها در راس مدیریت شبکه های مختلف خود، مدیرانی به اصطلاح با تجربه و با رزومه های گوناگون مدیریتی داشته که صرفا در این سال ها از مدیریت شبکه ای به شبکه دیگر رفته اند و هیچ نشانه ای از تغییر و تحول اساسی در برنامه های تلویزیون شاهد نبوده ایم؛ حالا شاید میدان دادن به این مدیران جوان اما پر از انگیزه، با ایده و خلاق شاید گره کور این سال های جعبه جادویی را باز کند و دوباره مخاطبان بسیاری را با برنامه های جذاب تلویزیون آشتی دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه