اخبار داغ

دروغ پراکنی ضد انقلاب با انتشار ویدئویی آرشیوی از رشت!

دروغ پراکنی ضد انقلاب با انتشار ویدئویی آرشیوی از رشت!
شبکه های ضد انقلاب به همراه برخی کانال های غرب زده داخلی که در آروزی ملتهب شدن فضای کشور در آستانه جراحی اقتصادی دولت به سر می برند با اعلام فراخوان هایی سعی به تهییج مردم برای ایجاد آشوب در کشور را دارند اما حالا که با عدم همراهی مردم مواجه شده اند، دست به انتشار ویدئوهای آرشیوی با عنوان اعتراضات مردم رشت زده اند در حالی که این فیلم حداقل به مربوط ۴ سال پیش و در زمان دولت روحانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، پس از آغاز طرح اصلاح تخصیص ارز ترجیحی و عادلانه سازی پرداخت یارانه ها، جریان های ضد انقلاب و معاند به همراهی شبکه های وابسته با اعلام فراخوان هایی سعی به تهییج مردم برای ایجاد آشوب در کشور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,
 
,
با وجود تمام تلاش های ضد انقلاب، مردم ایران اسیر دروغ پراکنی های ضد انقلاب نشدند اما حالا که دست ضد انقلاب از به آشوب کشیدن کشور عزیزمان خالی مانده به ویدئوهای آرشیوی پناه برده است.
,
 
,
آن ها که در آروزی ملتهب شدن فضای کشور در آستانه جراحی اقتصادی دولت به سر می برند در 48 ساعت گذشته به انتشار ویدئوهایی با عنوان هجوم مردم به فروشگاه ها پرداختند. در حالی که ویدئوهای مذکور یا مربوط به کشورهای همسایه می باشد یا مربوط به گذشته بوده و واقعیت این موضوع با یک جستجوی ساده اینترنتی روشن می شود.
,
 
,
اما حالا شبکه های معاند به همراه برخی کانال های غرب زده داخلی که گویا خوش آمد دشمن برایشان بیشتر از امنیت و آرامش مردم ایران اهمیت دارد دست به انتشار ویدئوهای آرشیوی با عناوین اعتراضات مردم رشت زده اند در حالی که این فیلم حداقل به مربوط 4 سال پیش و در زمان دولت روحانی است.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
 
استوری فعال رسانه ای گیلان از انتشار ویدئوهای آرشیوی توسط ضد انقلاب
 
,
 
,
 
,
استوری فعال رسانه ای گیلان از انتشار ویدئوهای آرشیوی توسط ضد انقلاب
, استوری فعال رسانه ای گیلان از انتشار ویدئوهای آرشیوی توسط ضد انقلاب,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
برخی کاربران نیز ویدئویی از مطهری رشت در شامگاه جمعه از همان زاویه منتشر کرده اند که به دور از هرگونه تجمع و جمعیت اعتراضی است و آرامش یک شب عادی حکمفرماست.
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه