اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد؛

پیش بینی ۱۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

پیش بینی ۱۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
پیمان ترکمانه گفت: در صورت اختصاص و جذب اعتبار از سوی بانک های عامل پیش بینی می‌شود امسال ۱۹ هزار فرصت شغلی زودبازده برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از پیش بینی ۱۹ هزار فرصت شغلی زودبازده برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: در صورت اختصاص اعتبار و جذب آن از سوی بانک های عامل امسال این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه افزود: به این منظور بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده است‌.

وی خاطر نشان کرد: سقف تسهیلات اشتغال برای مددجویان ۱۰۰ میلیون تومان است که بدون‌نیاز به متقاضیان در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: در حوزه اشتغال نیز توانستیم ۸ هزار شغل ایجاد کنیم که به این منظور ۳۳۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد یعنی برای هر شغل به طور متوسط ۵۰ میلیون تومان اعتبار پرداخت شد.

ترکمانه اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مشکلات خانواده ها از طریق پرداخت وام حل و فصل شد در مجموع ۷ هزار و ۲۴۳ فقره وام با رقمی معادل ۳۳۷ میلیارد تومان به اشتغال خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شد.

وی بیان داشت: در پایان سال گذشته ۵۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۷۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته قرارداشتند که با کمک مجلس و دولت حدود ۵۱ ۶ میلیارد تومان مستمری به آنها پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه