اخبار داغ

بازدید معاون اول رئیس جمهور از انبار کالاهای اساسی

بازدید معاون اول رئیس جمهور از انبار کالاهای اساسی
معاون اول رئیس جمهور عصر دیروز از انبارهای کالاهای اساسی و سیلوی 120 هزار تنی مجموعه شهید مدرس شرکت بازرگانی دولتی ایران بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ در این بازدید که وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران، وی را همراهی می‌کردند.

مخبر وی با توضیحات وزیر و مسئولان این شرکت در جریان وضعیت ذخیره‌سازی روغن، برنج و گندم در انبارها و سیلوهای شرکت بازرگانی دولتی ایران در تهران و سراسر کشور قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تکمیل ظرفیت‌ انبارهای کالاهای اساسی در سراسر کشور با تلاش‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت اظهار کرد: با وجود اینکه منطقه و جهان با مشکلات اساسی در زمینه کالاهای اساسی روبه‌رو هستند، اما به دلیل پیش‌بینی‌های قبلی و تأمین منابع مالی مورد نیاز توسط دولت سیزدهم، کمبودی در زمینه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

مخبر با بیان اینکه با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی برای خرید کالاهای اساسی مردم، مشکلی در زمینه ذخیره‌سازی و انبار این کالاها وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر، ذخایر بسیار خوبی از کالاهای اساسی و محصولات مورد نیاز مردم در انبارها موجود است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه