اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

هیچ بهانه‌ای درباره فراهم نشدن زیر ساخت‌های قانونی برای حمایت از مراکز دانش بنیان وجود ندارد

هیچ بهانه‌ای درباره فراهم نشدن زیر ساخت‌های قانونی برای حمایت از مراکز دانش بنیان وجود ندارد
حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: با تصویب قانون حمایت از مراکز دانش بنیان، هیچ بهانه ای مبنی بر اینکه زیر ساخت‌های قانونی فراهم نشده، وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار  مرصادنیوز، درباره ضرورت نظارت کمیسیون آموزش مجلس بر دانشگاه ها در حوزه مقوله دانش بنیان ها، اظهار داشت: متاسفانه کمیسیون آموزش مجلس مشغله‌های فراوانی از نظر تقنینی دارد اما خارج از این موضوع، همه موظف به تشویق و ترغیب دانشگاهیان به سمت مباحث دانش بنیان هستیم.

وی افزود: البته بخش عمده ای از اعضای کمیسیون آموزش مجلس را فرهنگیان و اساتید دانشگاه ها تشکیل می دهند که در این راستا به تشویق و ترغیب دانشگاهیان می پردازند تا به سمت مقوله های دانش بنیان روی آورند.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: به طور مداوم با کمک اعضای کمیسیون آموزش مجلس مباحث تشویق به سمت مباحث دانش بنیان در دانشگاه ها از جمله دانشگاه های شهید رجایی، فنی و حرفه ای و... انجام می شود.

 وی عنوان کرد: با توجه به مشغله کمیسیون آموزش مجلس، تشویق دانشگاهیان به مباحث دانش بنیان  الزاما در قالب فعالیت یک کمیسیون امکان پذیر نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: شعار سال به ویژه در مبحث مربوط به مراکز دانش بنیان باید قبل از اتمام سال در دانشگاه ها عملیاتی شود.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: قانون حمایت از مراکز دانش بنیان تصویب شده و هیچ بهانه ای مبنی بر اینکه زیر ساخت‌های قانونی در این زمینه فراهم نشده،  وجود ندارد.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه