اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد؛

آغاز عملیات اجرایی ۱۲۵۰ واحد مسکونی در لرستان

آغاز عملیات اجرایی ۱۲۵۰ واحد مسکونی در لرستان
کرم‌الهی گفت: عملیات اجرایی ۱۲۵۰ واحد مسکونی در استان لرستان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، وحید کرم‌الهی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن این استان ۱۴۵هزار و ۹۳۳ نفر نام‌نویسی کردند، اظهارداشت: از این تعداد ۴۱ هزار و ۹۷۵ نفر واجد شرایط شناخته نشدند و مابقی متقاضیان درحال پالایش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی آمار متقاضیان را تفکیک شده اعلام کرد و افزود: ۴۱ هزار و ۶۵۰ نفر دارای سه شرط بودند، پنج هزار و ۵۶ نفر تایید اولیه و شش هزار و ۵۹۰ نفر تایید نهایی شدند، دو هزار و ۳۵۱ نفر افتتاح حساب داشتند، پنج هزار و ۶۲۹ نفر به پروژه‌ها معرفی شدند.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی، عنوان کرد:‌ ساخت این واحدها قریب به ۶۰ درصد پیشرفت داشت و سه هزار واحد عملیات آماده‌سازی شروع شده است و کمتر از یکماه آینده نیز دو هزار و ۲۰۰ واحد دیگر را در شهر خرم‌آباد شروع خواهیم کرد.

,

کرم‌الهی از واریز وجه توسط پنج هزار و ۷۴۷ نفر خبر داد و گفت:‌ در شهر خرم‌آباد با نام‌نویسی ۴۹ هزار و ۳۴۱ نفر بیشترین استقبال از طرح نهضت ملی مسکن استان را شاهد بودیم. از این میان ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط شناخته نشدند و مابقی متقاضیان پالایش می‌شوند.

,

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان کمبود زمین را جدی برشمرد و خاطرنشان کرد: در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت، پلدختر، الشتر و دورود مشکل تامین زمین وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه