اخبار داغ

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان:

۸۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در لرستان تسهیلات اشتغال دریافت کردند

۸۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در لرستان تسهیلات اشتغال دریافت کردند
آذری‌وند گفت: بالغ بر ۸۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در لرستان تسهیلات اشتغال دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم آذری وند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ارائه مهارتها با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار دارد که در تفاهم نامه ای با سازمان فنی و حرفه ای، این بانوان با فراگیری دوره آموزشی می توانند با دریافت تسهیلات، مشغول به کار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سقف تسهیلات از ۷۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و متقاضیان می توانند با دریافت تسهیلات و ایجاد درآمد به توانمندسازی برسند.

,

معاون امور اجتماعی بهزیستی لرستان تصریح کرد: سال گذشته ۵۷۲ فقره تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و ۲۸ فقره تسهیلات طرح خُرد پرداخت شد و امسال پرداخت تسهیلات با مبلغ بالاتری انجام می شود.

,

آذری وند بیان کرد: در مجموع سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تسهیلات اشتغال دریافت کردند که برخی به صورت انفرادی و برخی هم به صورت گروهی بوده و تلاش می شود تا این تسهیلات در جهت اشتغال زنان سرپرست خانوار و توانمند کردن آنها اثرگذار باشد.

,

وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۳۵۲ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، گفت: این بانوان از برنامه هایی مانند تسهیلات اشتغال، اجرای طرح تاب آوری و طرح اجتماع محور بهره مند بوده و خدماتی به آنها ارائه می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه