اخبار داغ

نقاط ضعف و کمبودها برطرف خواهد شد؛

نعمت‌پور: نتایج جام سیراکوف نشان داد کشتی فرنگی جوانان آینده‌داری دارد/ با دبیر و بنا درباره برنامه‌های تیم امید تصمیم می‌گیریم

نعمت‌پور: نتایج جام سیراکوف نشان داد کشتی فرنگی جوانان آینده‌داری دارد/ با دبیر و بنا درباره برنامه‌های تیم امید تصمیم می‌گیریم
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نتایج جام سیراکوف نشان داد بچه های اعزامی آینده‌دار هستند و می توانند در آینده نزدیک به عنوان پشتوانه به تیم بزرگسالان هم راه پیدا کنند.
[

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ طالب نعمت‌پور، مربی تیم ملی و سرپرست تیم منتخب اعزامی به بلغارستان اظهار داشت: مسابقات در ۴ روز برگزار شد و تیم ایران با ۸ کشتی گیر در ۷ وزن به این مسابقات اعزام شد که در وزن ۶۰ کیلوگرم دو نماینده داشتیم. بنا بر جدول مسابقات و آسیب دیدگی محمدحسین محمودی که از دور رقابت ها کنار رفت، در نهایت با ۶ کشتی گیر در ۶ وزن شرکت کردیم که با ۴ طلا، یک نقره و یک برنز و کسب مقام سومی به کار خودمان در این تورنمنت پایان دادیم.

,
وی در ادامه بیان داشت: سطح کیفی جام پتکو سیراکوف با توجه به برگزاری در رده زیر ۲۳ سال، قابل قبول و بالا بود و ملی پوشان اعزامی عملکرد خوبی داشتند. حتی تیم های قزاقستان و ترکیه با تمام توان به بلغارستان آمده بودند و این تورنمنت به نوعی انتخابی این دو کشور برای مسابقات جهانی بود.
,
 
,
مربی تیم ملی پیرامون آینده اعزام‌ها عنوان داشت: تیم جوان و خوبی با نظر کادر فنی کشتی فرنگی در جام سیراکوف شرکت کرد و ترکیب تیم ملی‌پوشانی بودند که قبل از این شایستگی‌هایشان را ثابت کرده بودند و در جام تختی توانسته بودند جزو نفرات برتر قرار بگیرند. نتیجه خوبی هم گرفته شد و بچه های اعزامی نشان دادند که آینده‌دار هستند و می توانند در آینده نزدیک به عنوان پشتوانه به تیم بزرگسالان هم راه پیدا کنند.
,
 
,
نعمت‌پور همچنین تصریح داشت: نقاط ضعف و کمبودهایی هم دیده شد که با تمرین و برنامه‌هایی که در نظر گرفته می شود، برطرف خواهد شد تا عملکرد کامل‌تری را از این ملی پوشان جوان و مستعد در مسابقات آینده شاهد باشیم. پس از بازگشت به ایران در جلسه‌ای که با حضور محمد بنا و علیرضا دبیر خواهیم داشت، درباره برنامه‌های بعدی تیم زیر ۲۳ سال، تصمیم‌گیری خواهد شد.
,
 
,
او در پایان گفت: از همه بچه‌ها که با جان و دل کشتی گرفتند و باعث سرافرازی ایران شدند، تشکر می کنم. همچنین از تمامی کادر فنی و مربیان زحمت‌کش هم قدردانی کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه