اخبار داغ

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

وقفه توزیع در هیچ کالای اساسی در استان وجود ندارد/ روند کاهشی قیمت ها در بازار

وقفه توزیع در هیچ کالای اساسی در استان وجود ندارد/ روند کاهشی قیمت ها در بازار
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گغت: در استان اصفهان، در یکی دو روز اول به دلیل تغییر قیمت های قبل به قیمت های جدید یک مقداری وقفه در بعضی از کالا ها از جمله روغن در برخی فروشگاه ها ایجاد شد که الان در هیچ فروشگاه مواد غذایی در استان شاهد هیج کمبود کالای نیستیم و وقفه ای در هیچ کالای یافت نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل نادری در گفت و گو با صاحب نیوز؛ پیرامون ثابت ماندن قیمت و تامین کالاهای اساسی بیان کرد: طبق برنامه ریزی که صورت گرفته در کالاهای اساسی اساسا نباید تا پایان سال جاری هیج گونه افزایش قیمتی در این کالاها شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: انتظار داریم که شرایط کشور بعد از مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها که یقینا یکی از اثراتش رکود تورم خواهد بود، نه تنها افزایش قیمت نداشته باشیم، بلکه کاهش قیمت های احساس شود.

,

وی افزود: در استان اصفهان، در یکی دو روز اول به دلیل تغییر قیمت های قبل به قیمت های جدید یک مقداری وقفه در بعضی از کالا ها از جمله روغن در برخی فروشگاه ها ایجاد شد که الان در هیچ فروشگاه مواد غذایی در استان شاهد هیج کمبود کالای نیستیم و وقفه ای در هیچ کالای یافت نمی شود.

,

نادری در پایان گفت: انتظار می رود پس زدگی اجناس صورت بگیرد، چرا که تولید در برخی از اقلام بیش از مصرف می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه