اخبار داغ

رئیس قوه قضاییه رحلت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت

رئیس قوه قضاییه رحلت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت
رئیس قوه قضائیه رحلت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت و ایشان را عالمی از گنجینه‌های معرفتی عرفان و اخلاق معرفی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در پیامی رحلت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن این پیام به شرح ذیل است:
,
 
,
«انا لله و‌انا الیه راجعون»
, «انا لله و‌انا الیه راجعون»,
 
,
رحلت عالم وارسته و مهذب، استاد اخلاق و معارف اهل بیت علیهم السلام آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا موجب تاثر و تألم خاطر گردید. 
, رحلت عالم وارسته و مهذب، استاد اخلاق و معارف اهل بیت علیهم السلام آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا موجب تاثر و تألم خاطر گردید. ,
 
,
آیت‌الله فاطمی‌نیا که از گنجینه‌های معرفتی عرفان و اخلاق بودند در سراسر عمر با برکتشان، همواره در راه نشر معارف آل‌الله و تربیت نفوس مستعد و قلوب مشتاق کوشا بودند و محافل مذهبی گرم، پرشور و محققانه‌ای را برگزار می‌کردند که جوانان بسیاری را با معارف دینی آشنا کرده است.
, آیت‌الله فاطمی‌نیا که از گنجینه‌های معرفتی عرفان و اخلاق بودند در سراسر عمر با برکتشان، همواره در راه نشر معارف آل‌الله و تربیت نفوس مستعد و قلوب مشتاق کوشا بودند و محافل مذهبی گرم، پرشور و محققانه‌ای را برگزار می‌کردند که جوانان بسیاری را با معارف دینی آشنا کرده است.,
 
,
رحلت این عالم گرانقدر را به مقام معظم رهبری، علاقه‌مندان و شاگردان، بیت مکرم ایشان و همچنین عموم مردم تسلیت عرض نموده و برای روح مطهر آن فقید، غفران واسعه الهی و حشر با اولیاء الله را خواستارم.
, رحلت این عالم گرانقدر را به مقام معظم رهبری، علاقه‌مندان و شاگردان، بیت مکرم ایشان و همچنین عموم مردم تسلیت عرض نموده و برای روح مطهر آن فقید، غفران واسعه الهی و حشر با اولیاء الله را خواستارم.,
 
,
غلامحسین محسنی اژه‌ای
, غلامحسین محسنی اژه‌ای,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه