اخبار داغ

سرپرست شهرداری مشکین‌دشت:

حامیان حیوانات مانع جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب می‌شوند/ سال گذشته ۷۳۰ قلاده سگ به حلقه دره کرج منتقل شد

حامیان حیوانات مانع جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب می‌شوند/ سال گذشته ۷۳۰ قلاده سگ به حلقه دره کرج منتقل شد
علیرضا صفرخانلو گفت: شهرداری مشکین دشت درباره جمع آوری سگ‌های بلاصاحب با حامیان مشکل دارد و بعضا درگیری هایی هم در این زمینه به وجود آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا صفرخانلو سرپرست شهرداری مشکین دشت در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شهرک بعثت و مهندسی زراعی از محدوده شهری منفصل دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علیرضا صفرخانلو افزود: منطقه مذکور با مزارع، باغات و مراکز آموزشی احاطه شده است، البته برخی حامیان خانم نسبت به غذادهی به سگ های بلاصاحب اقدام می کنند.
,
وی اظهار داشت: شهرداری مشکین دشت درباره جمع آوری سگ های بلاصاحب با حامیان مشکل دارد و بعضا درگیری هایی هم در این زمینه به وجود آمده است. 
,
صفرخانلو تصریح کرد: پیمانکار مربوطه سال گذشته ۷۳۰ قلاده از سگ های بلاصاحب را جمع آوری و به پناهگاه پیش بینی شده در حلقه دره کرج انتقال دادند.
,
وی گفت: ظاهرا کودک ۳ ساله مشکین دشتی با مادرش در خیابان قلم در ورودی شهرک بعثت در حال تردد بوده و مورد حمله سگ های مزارع قرار گرفته است.
,
صفرخانلو با اشاره به اینکه اراضی حاشیه منطقه مذکور متعلق به جهاد کشاورزی است، افزود: با پدر کودک برای دلجویی و بررسی وضعیت آن تماس گرفتم.
,
وی گفت: پدر کودک اعلام کرد محیط کار بوده و امکان حضور در منزل وجود ندارد، ظاهرا کودک هم پس از ۲۴ ساعت از بیمارستان مرخص شده است.
,
سرپرست شهرداری مشکین دشت افزود: از روز شنبه هفته جاری فعالیت پیمانکار تشدید پیدا کرده و برای پاکسازی اراضی دولتی از سگ هم مجوز اخذ شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه