اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان کردستان خبر داد؛

دستگیری ۲۰ نفر از افراد متخلف در عرصه ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج

دستگیری ۲۰ نفر از افراد متخلف در عرصه ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج
حجت‌الاسلام حسینی با اعلام خبر دستگیری ۲۰ نفر متخلف در عرصه ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج گفت: ۱۰ نفر از این افراد کارکنان شهرداری سنندج و ۱۰ نفر نیز از دلالان ساخت و سازهای غیرمجاز بودند که با ورود جدی دادستانی مرکز استان این اتفاق رخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به تاکید همیشگی دستگاه قضایی استان بر احیاء حقوق عامه و صیانت از اراضی ملی و دولتی، افزود: با ورود جدی دادستانی مرکز استان کردستان و بصورت علی الراس و مستقیم در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری تعداد ۲۰ نفر از این افراد که بطور سازمان یافته مبادرت به تصرف اراضی ملی، دولتی و وقفی و به تبع آن تشکیل شبکه کلاهبرداری ، رشاء و ارتشاء نموده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: تعداد ۱۰ نفر از این افراد بازداشت شده کارمند شهرداری سنندج و ۱۰ نفر دیگر دلالان ساخت و ساز می باشند که دستگیر شده و برای این افراد پرونده قضایی در دادگستری مرکز استان تشکیل شده است و همچنین ۱ نفر از این متهمین متواری می باشد که به زودی دستگیر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: این اقدام در راستای تاکیدات مکرر دستگاه قضایی استان بر برخورد جدی و قاطع با زمین خواری و سوء استفاده از بیت المال صورت گرفته است و پیش بینی این است که تعداد این افراد در آینده نزدیک به ۳۵ نفر خواهد رسید.

حجت الاسلام حسینی افزود: دادستانی مرکز استان کردستان حسب پیگیری های جدی صورت گرفته مشخصات افراد متخلف دیگری را نیز راسا استخراج نموده و طی دستور قضایی به اداره کل اطلاعات اعلام نموده است و طی روزهای آینده نتیجه این اقدامات اعلام خواهد شد.

عالی ترین مقام قضایی استان با بیان اینکه برخورد با دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از راهبردهای مهم دادگستری کردستان است، افزود: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند ، برخورد و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کُردتودی،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه