اخبار داغ

درباره دستیاران اسکوچیچ با خودش صحبت می‌کنیم؛

رضائیان: پیدا کردن رقیب تدارکاتی برای این فیفادی سخت شده/ از درآمدزایی ۳۰۰ هزار دلاری دیدار تیم ملی با کانادا خبر ندارم!

رضائیان: پیدا کردن رقیب تدارکاتی برای این فیفادی سخت شده/ از درآمدزایی ۳۰۰ هزار دلاری دیدار تیم ملی با کانادا خبر ندارم!
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جریان درآمد ۳۰۰ هزار دلاری فدراسیون از بازی با کانادا نیستم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهرام رضائیان، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از نشست امروز اظهار داشت: با توجه به این که بازی ایران و کانادا قطعی شده، دراگان اسکوچیچ هم روز گذشته به ایران آمد و در حال نهایی کردن برنامه‌های تیم ملی هستیم تا تیم با خیال راحت در بازی های دوستانه حاضر شود.

,

وی در ادامه پیرامون بازی دوم تدارکاتی تیم ملی عنوان داشت: حریف تدارکاتی در این دوره از فیفادی واقعا کم است اما دوستان در روابط بین‌الملل فدراسیون تلاش می‌کنند که حتما بتوانند در کانادا بازی‌های دیگری را هم هماهنگ کنند.

,

رضائیان در همین رابطه بیان داشت: با توجه به این که جام ملت‌های اروپا عقب افتاد، این دوره شرایطش فرق دارد. این نیست که اقدامی صورت نگرفته باشد؛ حتی در مراسم قرعه کشی هم مسئولان تیم ملی و فدراسیون پیگیری‌ها را انجام دادند. شاید در فیفادی بعدی بتوانیم حریفان بیشتری پیدا کنیم، اما این دوره سخت است.

,

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره درآمد ۳۰۰ هزار دلاری فدراسیون از بازی با کانادا و اضافه‌شدن ۲ مربی خارجی به کادرفنی گفت: در جریان موضوع نخست نیستم اما در جلسه با اسکوچیچ درباره دستیاران با او صحبت می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه