اخبار داغ

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:

دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به‌دنبال انحراف افکار عمومی است

دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به‌دنبال انحراف افکار عمومی است
حجت الاسلام آرمان گفت: یکی از مصداق‌های بارز جهاد تبیین مقابله با بنگاه‌های دروغ پراکنی شبکه‌های ماهواره ای و مجازی است که دایم در مقاطع مختلف به دنبال تحریف و انحراف افکار عمومی جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام ابوالفضل آرمان، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه ظهر امروز در همایش شکوه مطهر در جمع هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج به ویژگی های های افراد بصیر و آگاه اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین ویژگی انسان های بصیر و آگاه شجاعت در مقابله با نفس است و این بدان معناست که انسان ابتدا بایدنفس خود را تقویت و ارتقا دهد تا بتواند در جامعه اثر گذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی دومین ویژگی را شجاعت در گفتن حق عنوان کرد و افزود: شجاعت در بیان حق و حقیقت حتی اینکه گفتن آن ممکن است به ضرر باشد، از مصداق های انسان بصیر و آگاه است، لذا برخی شهامت گفتن حق را ندارند و به سمت دروغگویی گرایش پیدا کردند.

,

وی یکی از ابزار این مهم را شبکه های ماهواره ای و مجازی عنوان کرد و گفت: در این فضای مجازی و شبکه های و ماهواره ای دروغ پردازی رایج شده و دشمن هم با عواملش تمام تلاش خود را بکار بسته است تا با پمپاژ دروغ به اهداف خود برسد.

,

حجت الاسلام آرمان خاطر نشان کرد: یکی از مصداق های بارز جهاد تبیین مقابله با بنگاه‌های دروغ پراکنی شبکه های ماهواره ای و مجازی است که دایم در مقاطع مختلف به دنبال تحریف و انحراف افکار عمومی جامعه هستند.

,

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه بیان داشت: بر همین اساس پایگاه های آمریکایی، اروپایی و سعودی با تامین مالی و فکری شبکه های ماهواره ای و مجازی بدنبال تحریف و انحراف افکار عمومی جامعه هستند تا دستاوردهای انقلاب و نظام را کم اهمیت یا بی اهمیت جلوه دهند.

,

وی افزود: سومین ویژگی انسان بصیر و آگاه شجاعت و ایستادگی در برابر دشمن است که در هشت سال دفاع مقدس مردم این مرز و بوم شجاعانه ایستادند و برخی خانواده تا چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند و این بخاطر قوه بصیرتی است که در مردم وجود دارد، اما در مقابل عده ای ترسو و بزدل هستند و در شرایط بحرانی پنهان می شوند و یا فرار می کنند.

,

آرمان اضافه کرد: امروز گاهی این شبهه را مطرح می‌کنند که چرا روز جهانی قدس داریم یا فقط از فلسطین و قدس حمایت می کنید، کما اینکه آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلوم در هر نقطه ای از دنیاست اما امروز عده ای که اسلحه ندارند و تنها اسلحه آنها سنگ است در برابر تمام دنیا ایستادند که در راس هرم جمعیت ظالم مشخص است و جمعیتی هم که در مقابل ظالم ایستادند در اقلیت هستند.

,

وی به موضوع روز کشور هم اشاره کرد و گفت: جراحی اقتصادی شجاعت می خواست که خیلی از دولتها نتوانستند آن را انجام بدهند، هر چند گرانی بیشتر و نارضایتی ها را بهمراه داشته اما امیدواریم این جراحی اقتصادی با موفقیت به انجام برسد تا شهد شیرین آن را مردم بچشند.

,

در پایان این همایش از هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه