اخبار داغ

لیگ برتر آبهای آرام| پایان مرحله سوم رقابت‌ها با صدرنشینی بحروبرگستر و ملوان

لیگ برتر آبهای آرام| پایان مرحله سوم رقابت‌ها با صدرنشینی بحروبرگستر و ملوان
مرحله سوم لیگ برتر آبهای با صدرنشینی بحروبر گستر در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هفته سوم لیگ برتر آبهای آرام به میزبانی دریاچه مجموعه آزادی تهران در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

باشگاه‌ها در بخش بانوان در مواد کایاک انفرادی ۲۰۰متر ، کایاک انفرادی ۵۰۰متر، کایاک دونفره ۵۰۰متر، کانوی انفرادی ۲۰۰متر، کانوی انفرادی ۵۰۰متر، کانوی دونفره ۵۰۰متر و مسابقه امدادی(۴در۲۰۰متر) و در بخش آقایان تیم‌ها در مواد کایاک انفرادی ۱۰۰۰متر، کایاک انفرادی ۵۰۰متر، کایاک دونفره ۵۰۰متر، کایاک چهارنفره ۵۰۰متر، کانوی انفرادی ۱۰۰۰متر، کانوی انفرادی ۵۰۰ متر، کانوی دونفره ۵۰۰متر و مسابقه امدادی (۴در۲۰۰متر) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

تیم‌های صنایع هرمزگان، بحر و بر گستر، اطلس تجارت، میداف و مقاومت در بخش بانوان و باشگاه‌های ملوان نداجا، دانشگاه آزاد، مقاومت، عقاب میداف و اطلس تجارت در بخش آقایان لیگ برتر آبهای آرام رقابت کردند.

,

در پایان با احتساب مجموع سه مرحله مسابقات در بخش بانوان بحروبر گستر با ۱۹۳ امتیاز صدرنشین شد، صنایع هرمزگان با ۱۸۵ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و میداف با ۱۴۵ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

,

در بخش آقایان نیز ملوان نداجا با ۲۳۸ امتیاز صدرنشین است، دانشگاه آزاد با ۲۳۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد و عقاب نهاجا با ۱۴۷ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

,

مرحله چهارم و نهایی لیگ برتر آبهای آرام فردا از ساعت ۱۲ در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه