اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

عرضه مرغ و تخم‌مرغ پایین‌تر از قیمت مصوب در بازار استان زنجان/ عدم خرید مردم سبب ایجاد مازاد تولیدات در استان زنجان شده است

عرضه مرغ و تخم‌مرغ پایین‌تر از قیمت مصوب در بازار استان زنجان/ عدم خرید مردم سبب ایجاد مازاد تولیدات در استان زنجان شده است
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مرغ با قیمت ۴۷ هزار تومان و پایین‌تر از قیمت مصوب در حال توزیع و عرضه در بازار استان زنجان است، گفت: تخم مرغ نیز با ۸ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب عرضه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بعد از اصلاح قیمت ‌ها در طول روز های گذشته، سقوط مصرف کنندگان را در پی داشته است و تقاضا برای مصرف اقلام کم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با تقاضای پایین برای مصرف مرغ، به اجبار باید کشتار ها کم شود افزود: از شب گذشته شرکت پشتیبانی دام در استان در حال خرید تضمینی مرغ با قیمت ۵۰ تا ۵۳ هزار تومان از مرغداران است.

,

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه روزانه بین ۱۰۰ تن مرغ کشتار و در سطح استان توزیع می‌شود، گفت: تناژ بالایی از این میزان مرغ در طول این روزها به دلیل عدم مصرف مازاد شده است و احتمال می رود در طول روز‌های پیشرو این امر تشدید یابد و مازاد بیشتر از حال حاضر شود‌.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان زنجان مرغ پایین تر از قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد، عنوان کرد: قیمت امروز مرغ در بازار زنجان ۴۷ هزار تومان است.

,

صادقی تصریح کرد: قیمت مصوب ۴۰ هزار تومان مرغ در درب مرغداری نیز از شب گذشته به ۳۰ هزار تومان کاهش یافته است.

,

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر استان در پیک تولید تخم مرغ قرار دارد گفت: متاسفانه در حال حاضر میزان خرید تخم مرغ به شدت پایین آمده است، با این حال تخم مرغ ۸ هزار تومان پایین تر از قیمت مصوب در حال عرضه در بازار استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه