اخبار داغ

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان:

شفافیت و صداقت دولت سیزدهم، پشتوانه اعتماد مردم است/ کاهش اعتماد عمومی، ارثیه دولت‌های گذشته به دولت رئیسی

شفافیت و صداقت دولت سیزدهم، پشتوانه اعتماد مردم است/ کاهش اعتماد عمومی، ارثیه دولت‌های گذشته به دولت رئیسی
نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال شفافیت و صداقت هستند که پشتوانه اعتماد عمومی مردم است، گفت: دولت حتما باید به این فکر کند که تا زمانی که سطح اعتماد عمومی را بالا نبرد شاید خیلی از برنامه‌های خود را نتواند به صورت موثر اجرا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظاهر یوسفی‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به یک مقاله و پژوهش علمی در خصوص معرفی ارزش‌های خدمت عمومی در سازمان‌ها اظهار داشت: 25 ارزش خدمت عمومی به مردم در سازمان‌ها در این پژوهش آمده و به بررسی وضعیت فعلی ارزش‌های خدمت عمومی در سازمان‌های کشور پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: پارتی‌بازی و رابطه‌گرایی، ترجیح منافع و رفاه شخصی و وفاداری سیاسی به ترتیب اولین تا سومین ارزش بوده که طبق این پژوهش در ذهن مردم قرار دارد که در سازمان‌ها اتفاق افتاده است.

,

یوسفی‌امیری با بیان اینکه از مردم سوال شده که به نظر شما کدام ارزش‌های خدمت عمومی در سازمان‌های ما باید نهادینه شود که مطلوب شام است، افزود: شایسته‌سالاری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به ترتیب اولین تا سومین ارزش هستند که طبق این پژوهش و به گفته مردم در سازمان‌های دولتی ما باید مستقر شده و در تمام فرآیند و ساختارهای منابع انسانی باید در اولویت باشد.

,

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه وضعیت فعلی، فاصله زیادی با وضعیت مطلوب دارد، گفت: از دولت انتظار می‌رود که این ارزش‌ها را در سازمان‌ها جا بیندازد.

,

وی اظهار داشت: متاسفانه نگاه و دیدی که مردم از دولت گرفته‌اند این است که افرادی که در ستادهای انتخاباتی فعالیت می‌کردند، وارد سیستم می‌شوند و بقیه افراد کنار گذاشته می‌شوند.

,

یوسفی‌امیری با بیان اینکه تا امروز اینگونه بوده که هر روز اعتماد مردم به دولت کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: این ثمره سالیان و دولت‌های گذشته است که به دولت سیزدهم به ارث رسیده است.

,

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به دنبال شفافیت و صداقت هستند که پشتوانه اعتماد عمومی مردم است، تصریح کرد: دولت سیزدهم حتما باید به این فکر کند که تا زمانی که سطح اعتماد عمومی را بالا نبرد شاید خیلی از برنامه‌های خود را نتواند به صورت موثر اجرا کند.

,

یوسفی‌امیری افزود: همین امر در اجرای طرح اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها با هدف عادلانه‌سازی یارانه‌ها نیز مهم است که باید مورد توجه باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه