اخبار داغ

ستاره ها به یک چهارم رسیدند

والیبال باشگاه‌های آسیا| برد سخت و آسان پیکانی‌ها با تیم دوم/ پهانرام امتیازآورترین بازیکن دیدار شد

والیبال باشگاه‌های آسیا| برد سخت و آسان پیکانی‌ها با تیم دوم/ پهانرام امتیازآورترین بازیکن دیدار شد
پیکان با شکست نماینده تایلند به سومین برد متوالی خود در مرحله گروهی باشگاه‌های آسیا دست یافت و به عنوان صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین و آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا امروز (دوشنبه ۲6 اردیبهشت) با 4 دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در سومین دیدار که از ساعت 16 آغاز شد، تیم‌های پیکان و ناخون راتچاسیما به مصاف یکدیگر رفتند و تیم پیکان سه بر یک فاتح میدان شد.

,

آرمین افشین‌فر، آرمین تشکری، محمدطاهر وادی، پوریا یلی، علی شفیعی و پوریا فیاضی بازیکنان شروع کننده این مسابقه برای پیکان بودند که با نظر پیمان اکبری در زمین قرار گرفتند تا ترکیب اصلی این تیم استراحت کند.

,

تیم ناخون راتچاسیما در ست دوم این مسابقه 25 بر 23 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 13 نتیجه به پرافتخارترین باشگاه‌های این رقابت‌ها واگذار کرد.

,

تیم پیکان با کسب سومین برد متوالی خود، 9 امتیازی شد و در پایان مرحله گروهی در صدر جدول گروه نخست ایستاد تا حریف اربیل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود که روز چهارشنبه 28 اردیبهشت برگزار می‌شود.

,

فهد اسماعیل از قطربه عنوان داور اول و اکمتو ایدوس از قزاقستان به عنوان داور دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

,

بازیکنان تیم جوانان که در اردوی آماده سازی به‌سر می‌برند، از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

,

تیم مقاومت شهداب قهرمان لیگ برتر سال 1400 ایران در آخرین مسابقه روز سوم جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا به مصاف تاراز قزاقستان می‌رود.

,

 

,

*پهانرام امتیازآورترین بازیکن دیدار شد

, *پهانرام امتیازآورترین بازیکن دیدار شد,

آنوراک پهانرام عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه پیکان با ناخون راتچاسیما تایلند در سومین روز مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا را از آن خود کرد.

,

آنوراک پهانرام با کسب 18 پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم پیکان نیز پوریا فیاضی با 17 امتیاز، بهترین بازیکن شد.

,

تیم پیکان در مجموع ست‌های این مسابقه 97 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 54 پوئن در حمله، 6 امتیاز در دفاع، 3 پوئن سرویس و 34 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تایلند بود.

,

تیم ناخون راتچاسیما نیز در این مسابقه در مجموع 79 امتیاز کسب کرد که شامل 44 امتیاز حمله، 5 دفاع، دو پوئن سرویس و 28 امتیاز از اشتباهات بازیکنان پیکان بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه