اخبار داغ

برگزاری مانور لحظه صفر در کهگیلویه/ زمین‌لرزه فرضی که دستگاه‌های امدادی را به چالش کشید+تصاویر

برگزاری مانور لحظه صفر در کهگیلویه/ زمین‌لرزه فرضی که دستگاه‌های امدادی را به چالش کشید+تصاویر
سرپرست فرمانداری کهگیلویه از برگزاری مانور لحظه صفر جهت بررسی آمادگی دستگاههای اجرایی امدادی در زمان وقوع بحرانها و حوادث خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عبدالعزیز موسوی در گفت‌وگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه این مانور بدون هماهنگی قبلی در روستای طولیان در ۱۰کیلومتری دهدشت برگزار شد گفت: هدف ما ارزیابی کارآیی و اثربخشی آمادگی دستگاه های اجرایی امدادرسان و بهبود بخشی تعاملات و هماهنگی های درون و برون سازمانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی تصریح کرد: در این مانور با اعلام وقوع زلزله به دستگاه‌های امدادرسان، ماموران اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و نیروی های نظامی و انتظامی در کمتر از زمان ممکن در محل حضور یافتند.

,

موسوی تصریح کرد: در فرآیند ارزیابی‌های صورت گرفته، کوتاهی ها و آماده نبودن و یا مشکلات احتمالی برخی دستگاه‌های اجرایی امدادی به صورت دقیق بررسی و خوشبختانه در این مانور دستگاه‌ها با آمادگی خوبی ظاهر شدند.

,

وی  با اشاره به اینکه این برنامه از طرف دفتر بحران استانداری و با همکاری فرمانداری کهگیلویه صورت گرفت عنوان کرد: حفظ آمادگی دستگاههای خدمات رسان و امدادی به ویژه در حوزه خدمات اضطراری در مواجهه با حوادث احتمالی و سرعت عمل نیروهای امدادی در بحرانها به منظور نجات مصدومان اهمیت زیادی دارد و برگزاری این مانورها و تمرینها برای رفع نقاط ضعف و کاهش ناهماهنگی‌ها بسیار مفید است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه