اخبار داغ

همزمان با روز جهانی ارتباطات؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ارتباطات برگزار می‌شود

مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ارتباطات برگزار می‌شود
آئین تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ارتباطات، همزمان با روز جهانی ارتباطات؛ برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات، آئین تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مراسم روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ بعدازظهر با حضور قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و جمعی از استادان و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه در پژوهشگاه برگزار می‌شود.

,

در این آئین، ضمن تقدیر از زحمات سیدوحید عقیلی در مقام ریاست پژوهشکده ارتباطات، حسین حسنی به‌عنوان رئیس جدید پژوهشکده ارتباطات معرفی خواهد شد.

,

حسنی متولد ۱۳۶۰، دانش‌آموخته دکتری علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است.

,

واژه‌نامه ارتباطات و مطالعات رسانه‌ها، رسانه، توسعه و سیاستگذاری رسانه‌ای، رسانه اجتماعی اینستاگرام: زندگی روزمره و فرهنگ دیداری، رسانه‌های اجتماعی، سلبریتی‌ها و سواد رسانه‌ای و پلتفرم‌های برخط: مسائل حکمرانی و اقتصاد اشتراک‌گذاری، درآمدی بر فرهنگ‌های سایبر، رسانه‌های اجتماعی (اصول و کاربردها)، فرهنگ اتصال؛ تاریخ انتقادی رسانه‌های اجتماعی، جامعه پلتفرمی و ارتباطات توسعه از جمله آثار تألیفی و ترجمه‌ای حسین حسنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه