اخبار داغ

حضور تیم ملی در جام‌جهانی مبهم است؛

گرشاسبی: نگذاشتند پرسپولیس قهرمان آسیا شود اما برای فولاد برنامه داریم/ درگیری‌ها در فدراسیون فوتبال قشنگ نیست

گرشاسبی: نگذاشتند پرسپولیس قهرمان آسیا شود اما برای فولاد برنامه داریم/ درگیری‌ها در فدراسیون فوتبال قشنگ نیست
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: با تغییرات و دخالت افراد تصمیم‌گیرنده، نگذاشتند پرسپولیس قهرمان آسیا شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد پیرامون بحث جدایی جواد نکونام از این تیم اظهار داشت: قطعاً مربیان و بازیکنان موفق خواهان دارند ولی ما با نکونام قول و قرارهای‌مان را گذاشته‌ایم و داریم برای فولاد مقتدر در فصل آینده و ادامه لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی می‌کنیم که این جا باید یک رکورد جدید زده شود.

,

وی در ادامه به نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و بیان داشت: نگذاشتند پرسپولیس قهرمان آسیا شود؛ با تغییرات و دخالت افراد تصمیم‌گیرنده، نوار پیروزی و موفقیت پرسپولیس هم بریده شد.

,

گرشاسبی ضمن انتقاد از شرایط فعلی فدراسیون فوتبال عنوان داشت: فدراسیون باید سریعاً سامان‌دهی شود. حضورمان در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام است، هر چند عزیزان در حال تلاش هستند! باید تکلیف مشخص شود؛ این تنش‌ها و درگیری‌ها در فوتبال ما قشنگ نیست و باید سریع سامان‌دهی و خیال تیم ملی راحت شود.

,

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان به شبکه سه سیما گفت: میرشاد ماجدی خودش از قهرمانان فوتبال است و دارد کار می‌کند ولی باید تکلیفش مشخص شود. دنبال بودجه و اردو هستیم که این از نظر روحی و روانی روی تیم ملی تاثیر می‌گذارد. بهترین تیم را داریم و می‌توانیم کاری ماندگار انجام بدهیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه