اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی ششتمد:

افزایش نظارت بر بازار در حوزه قیمت و تامین کالا چند برابر می‌شود

افزایش نظارت بر بازار در حوزه قیمت و تامین کالا چند برابر می‌شود
حجتی نژاد گفت: همزمان با اجرای طری جدید و افزایش قیمت ها کالاهای اساسی طرح افزایش نظارت بر بازار در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا حجتی نژاد مدیر جهادکشاورزی ششتمد شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اشاره به لزوم نظارت دقیق بر توزیع کالا در بازار اظهارداشت: تیم های بازرسی در طول روز بر توزیع کالا با قیمت مصوب به صورت دقیق نظارت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در بازار به لحاظ کالا وجود ندارد تاکید کرد: خوشبختانه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به وفور در فروشگاههای سطح شهر موجود بوده و کمبودی از این لحاظ در شهر نیست و همچنین در حال حاضر مازاد تولید نیز وجود دارد.

,

مدیر جهاد کشاورزی ششتمد با بیان اینکه هیچ صنف و واحد تولیدی به بهانه افزایش قیمت ها حق افزایش قیمت کالای دیگر را ندارد افزود: هرگونه افزایش قیمت در خصوص هرکالایی به صورت متمرکز اعلام خواهد شد و پس از آن نیز به واحدها ابلاغ می‌شود.

, .,

حجتی نژاد در ادامه بااشاره به اینکه در طرح توزیع نهاده های دامی با همکاری سپاه و بسیج شهرستان پایش تعداد دام ها را در دستور کار قرار داده ایم افزود: در ابتدای امر آمار تعداد دام سبک شهرستان بیش از ۱۸۵ هزار برآورد شده بود که پس از یک مرحله پایش این عدد به ۱۶۳ هزار راس رسیده است.

, .,

وی با تاکید بر این موضوع که آمار بالا وغیر واقعی در تعداد دام ها سبب توزیع بیش از حد نهاده در بازار می شود واین کار قاچاق این کالای اساسی که در ابتدای چرخه غذایی قرار میگیرد را در پی دارد.

, .,

وی نظارت بر نمایندگی بیمه کشاورزی ودامداری را موضوع مهمی برشمرد وتاکید کرد: هرچند در حال حاضر تنها راه برای توزیع همان بیمه نامه ها موجود است اما طرح پایش با قوت در شهرستان انجام می‌شود.

, .,

مدیر جهاد کشاورزی ششتمد در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در شهرستان در حوزه کشاورزی وجود خرده مالکی است تاکید کرد: برای استفاده در تکنولوژی در حوزه کشاورزی باید کار به صورت یکپارچه انجام شود و این موضوع می طلبد تا کشاورزی در سطح زمین های وسیع و با مدیریت واحد صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه