اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

نانوایی‌ها نباید ساعت پخت نان را کاهش دهند/ شایعات گرانی در حوزه آرد و نان بخشی از تلاش دشمن در بستر فضای مجازی است

نانوایی‌ها نباید ساعت پخت نان را کاهش دهند/ شایعات گرانی در حوزه آرد و نان بخشی از تلاش دشمن در بستر فضای مجازی است
باهوش گفت: امروز در داخل کشور معاندین داخلی و خارجی با شایعه پراکنی درخصوص گرانی‌ها سعی در بهم زدن آرامش و امنیت کشور دارند، اما ما این آرامش خاطر را می دهیم، که نه نان و نه بنزین و نه سایر اقلامی که در طرح هدفمندسازی یارانه ها قرار ندارد، گران نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین باهوش فرماندار رشتخوار در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان صبح امروزدر محل فرمانداری رشتخوار، گفت: در حوزه آرد و نان نباید به شایعات گرانی توجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 باهوش در ادامه درخصوص کنترل و آگاه سازی افکار عمومی مردم اظهار داشت: ما باید آرامش روانی جامعه را مد نظر بگیریم و افکار عمومی را درخصوص طرح جدید هدفمندسازی یارانه ها اقناع سازی کنیم و آگاهی بخشی لازم به مردم را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: امروزه در داخل کشور معاندین داخلی و خارجی با شایعه پراکنی درخصوص گرانیها سعی در بهم زدن آرامش و امنیت کشور دارند ولی این آرامش خاطر را می دهیم که نه نان و نه بنزین و نه سایر اقلامی که در طرح هدفمندسازی یارانه ها قرار ندارد، گران نخواهد شد.

فرماندار رشتخوار همچنین تاکید کرد: نظارت و بازرسی در حوزه نانوایی ها باید بیشتر شود و در محل هایی که تخلف صورت می گیرد بر اساس ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد گردد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نانوایی بدون مجوز و خارج از نوبت حق تعطیلی ندارد و نانوایی های شهرستان هم باید بر اساس مجوزی که دارند نان پخت کنند، گفت: نانوایی ها نباید ساعت پخت نان خود را کاهش دهند و بازرسین در گشت های مشترک بر اساس قوانین و مقررات برخورد نمایند، هدف این است که نان با کیفیت و مرغوب در اختیار مردم قرار گیرد و نارضایتی های اجتماعی از بین برود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه